خدمات پس از فروش سانترال کارین

سانترال پاناسونیک ۸۲۴ استوک
دسامبر 21, 2022
تعمیرات کارتهای سانترال کارین در تهران
فوریه 6, 2023

مجموعه ارتباط گستران نمایندگی مرکزی کارین با کد نمایندگی ۱۰۷۰ همراه با ۳۰سال سابقه درخشان ، فعالیت ویژه ایی در زمینه فروش و تعمیرات سانترال کارین دارد که به صورت کاملا تخصصی و توسط تیم حرفه ایی ارتباط گستران ، با بهره گیری از دانش تخصصی در این زمینه و مطابق با فناوریهای روز دنیا ، با کیفیت بسیار بالا و نازلترین قیمت انجام میگیرد و به دلیل دانشی که متخصصان در این کار دارند تمامی عیوب مشخص شده را با کمترین هزینه برایتان برطرف خواهند کرد .

خدمات پس از فروش سانترال کارین

ارتباط گستران اولین مرکز تخصصی در زمینه تلفن سانترال ایرانی کارین است که با مدرنترین تجهیزات و مجرب ترین متخصصین در خدمت شما همراهان گرامی میباشد و همین موضوع سبب شده تا خدمات ما هر چه سریعتر ، با دقت زیاد و کیفیت عالی در اختیارتان قرار بگیرد .

ارتباط گستران ، تعمیرات تخصصی و خدمات پس از فروشش را به وسیله متخصصان با تجربه و در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد داد و دستگاه ، کارت و کنسول اپراتوریتان را با هر اشکالی ، به بهترین نحو ممکن تعمیرخواهد نمود .

 ارتباط گستران بخاطر خدمات با کیفیتی که در زمینه سخت افزار و نرم افزار دستگاه سانترال ارائه میدهد ، به عنوان یکی از معتبرترین مراکز در زمینه فروش و تعمیرات سانترال کارین میباشد که از مجرب ترین نیروها در این زمینه بهرمند شده و توانایی رفع این مشکل را نیز دارد و هر نوع دستگاه سانترال از کارین ۱۶ تا کارین ۲۰۰۰ را همراه با کارتهای مربوطه و کنسول اپراتوری تعمیر و سرویس میکند .

مجموعه ارتباط گستران  با ۳۰ سال سابقه درخشان و با هدف رضایتمندی شما مشتریان عزیز و ارجمند احداث گردیده و در حال حاضر این مجموعه با استفاده از آخرین روش های فنی و با تجهیزات عالی ، همواره درصدد کسب رضایت بیشتر شما مشتریان عزیز و ارجمند میباشد .

ارتباط گستران در موارد زیر در خدمت شما عزیزان میباشد : 

  1. فروش تلفن گویای مخصوص سانترال کارین 
  2. فروش ، تعمیرات و خدمات پس از فروش انواع کارت psکارین 
  3. فروش ، تعمیرات و خدمات  پس از فروش انواع کارت cpu کارین
  4. فروش ، تعمیرات و خدمات  پس از فروش انواع کارتDTMF / LDTMF
  5. فروش ، تعمیرات و خدمات  پس از فروش انواع کارت LINE
  6. فروش ، تعمیرات و خدمات  پس از فروش انواع کنسول اپراتوری کارین
  7. فروش و تعمیرات تخصصی انواع سانترال کارین 
  8. مشاوره ، طراحی و اجرای کلیه پروژه های کابلی ، مرتب سازی ترمینالها و MDF ساختمان
  9. پشتیبانی شبکه های کابلی تلفن داخل ساختمان شامل : ردیابی ،نصب ، راه اندازی وحفظ و نگهداری سالیانه تلفن سانترال کارین

قیمت 

سانترال ایرانی کارین از لحاظ قیمت به چند دسته تقسیم میگردد :

  1. کیفیت
  2.  گارانتی
  3. خدمات پشتیبانی عالی

سانترال کارین دارای کیفیت بالا ، گارانتی معتبر و خدمات پشتیبانی عالی میباشد که در این خصوص ارتباط گستران دستگاههای کارین خود را با یکسال گارانتی معتبر و ۱۰سال خدمات پشتیبانی عالی به شما عزیزان ارائه خواهد داد  .

واحد فروش ارتباط گستران ، قیمت حدودی دستگاههای سانترال کارین را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرساند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

امیدواریم مطالب ارائه شده این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و با استفاده از مطالبی که برایتان گردآوری کردیم بتوانید محصول ایده آل خود را خریداری نمایید .

 

 

           ** شماره تماس ارتباط گستران : ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱                                           شماره همراه : ۵۹۰۰۵۹۸-۰۹۳۹ **

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *