نمایندگی تعمیرات تلفن پاناسونیک در تهران

بهترین دوربین مدابسته دید درشب رنگی
آگوست 11, 2018
نمایندگی رسمی سانترال رهیاب
آگوست 14, 2018

مجموعه ارتباط گستران  با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیرات تلفنهای پاناسونیک ، عرضه کننده انواع سیستمهای ارتباطی ، اداری و مراکز تلفن سانترال پاناسونیک و با بهره گیری از کادری متخصص و متعهد و سالها تجربه در خصوص تعمیرات و نصب و راه اندازی دستگاههای سانترال و گوشیهای بی سیم و با سیم پاناسونیک  به صورت ۲۴ ساعته و در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ، اعلام آمادگی مینماید .

تعمیرات یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده شرکت ارتباط گستران می باشد که به دونوع تعمیر در محل و تعمیر در خود شرکت انجام میگیرد .

نمایندگی تعمیرات تلفن پاناسونیک در تهران

تعمیرات تلفن پاناسونیک در مجموعه ارتباط گستران در میدان ولیعصر تهران توسط تیم حرفه ایی و با بهره گیری از دانش تخصصی در این زمینه و مطابق با فناوریهای روز دنیا ، با کیفیت بسیار بالا و نازلترین قیمت انجام میگیرد و به دلیل دانشی که متخصصان در این کار دارند تمامی عیوب مشخص شده را با کمترین هزینه برایتان رفع خواهند کرد .

قابل ذکر است که درتعمیرات تلفن پاناسونیک  ، مهارت و کیفیت وسایل به کار برده شده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در این خصوص شرکت ارتباط گستران از قطعات کاملا اورجینال استفاده مینماید .

ارتباط گستران با بهره گیری از کادری متخصص و متعهد و سالها تجربه در خصوص نصب و راه اندازی سیستمهای سانترال و تعمیرات تلفنهای پاناسونیک ، به صورت ۲۴ ساعته و در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و به بهترین نحو ممکن در خدمت شما عزیزان میباشد .

مجموعه ارتباط گستران تخصص با بیش از ۲۰ سال سابقه در خصوص نصب و راه اندازی و تعمیرات تخصصی سیستمهای سانترال و تلفنهای بی سیم و باسیم پاناسونیک در تهران به صورت ۲۴ ساعته و در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ، در خدمت شما عزیزان میباشد .

ارتباط گستران فعالیت خود را با هدف افزایش رضایتمندی شما مشتریان عزیز آغازنموده و تمامی تعمیرات با ضمانت معتبر خدمتتان عرضه میگردد  .

رفع مشکل شارژ نشدن گوشی تلفن پاناسونیک

اگر شما با زدن گوشی تلفن به برق متوجه شدید که باطری گوشی شارژ نمیگردد در مرحله اول باید از اینکه شارژ گوشی پر است یا نه مطمئن گردید .

برخی از این نوع باطری ها به مرور سولفاته میگردند و قابلیت نگه داشتن شارژ را نخواهند داشت ، پس قبل از اینکه تعمیراتی را روی گوشیتان انجام دهید باطری گوشی را تعویض کرده و اگر بازمشکلتان برطرف نشد اتصالات گوشی را چک کنید زیرا احتمالا اتصالاتش بهم خورده که در اینصورت باید به نمایندگی مرکزی پاناسونیک تشریف برده تا مشکلتان را با بهترین تجهیزات و در کوتاهترین زمان ممکن برطرف نمایید .

اگر گوشی تلفنتان خیلی قدیمی است امکان این را دارد که با مشکل عدم اتصال در این مواقع مواجه گردید که جهت رفع این مشکل باید ابتدا تمامی پیغامهای گوشی را پاک کرده و گوشی را در حالت خالی بگذارید .

برقرار نشدن تماس با تلفن سانترال پاناسونیک

اگر تلفنتان روشن بوده و آماده به کار است ولی نمیتوانید شماره گیری کنید ممکن است برق دستگاه ایراد داشته باشد پس در اولین قدم ، باید برق و باطری دستگاهتان را برسی کنید که اگر با برسی کردن به نتیجه ایی نرسیدید و تماس برقرار نشد حتما با نمایندگی مرکزی پاناسونیک واقع در میدان ولیعصر تهران تماس حاصل فرمایید تا مشکلتان را در کمترین زمان ممکن و با بهترین تجهیزات و بهترین کیفیت برطرف نماید .

در حقیقت تلفن پاناسونیک از جمله مواردی است که اگر نیازمند تعمیر باشد باید توسط متخصص انجام گردد و از ابزارهای مناسب استفاده شود تا به قطعات دیگر آسیبی وارد نشود و فقط قسمتی که آسیب دیده و مشکل پیدا کرده را تعمیر کند .

ارتباط گستران تعمیرات فوق تخصصی خود را جهت برطرف کردن مشکلات رایج و رفاه حال بیشتر مردم انجام میدهد و تلاش میکند تا تخصصی ترین و بهترین تعمیرات را به شما مشتریان عزیز و ارجمند ارائه دهد و اگر دستگاه شما احتیاج به تعویض قطعه ایی داشته باشد قطعا از قطعات اورجینال و اصل استفاده خواهد کرد مثلا اگر باطری شما شارژ خالی میکند از بهترین باطری و از نوع اورجینال و اصلی استفاده خواهد کرد تا مشکل شما کامل حل شود پس با خیالی راحت گوشیهای بی سیم ، باسیم و سانترال پاناسونیک خود را به نمایندگی مرکزی پاناسونیک بسپارید .

تعمیرات تلفنهای پاناسونیک یکی از تخصصی ترین خدمات در شرکت ارتباط گستران می باشد که کارشناسان شرکت پاناسونیک در زمینه تعمیرات با تکیه بر دانش فنی خود ، تخصصی ترین تعمیرات را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت برایتان انجام خواهند داد .

تعمیرات تخصصی تلفن های بیسیم و باسیم پاناسونیک در شرکت ارتباط گستران به وسیله زبده ترین کارشناسان و پیشرفته ترین تجهیزات انجام میگیرد .

شرکت ارتباط گستران تعمیرات را در دوقسمت سخت افزاری و نرم افزاری وتوسط کارشناسان تخصص دیده با کیفیت بسیار بالا ،خدمت شما عزیزان عرضه میدارد .

از نکات مهم در تعمیرات تلفن پاناسونیک ، ضمانت معتبر تعمیرات می باشد تا از هزینه های اضافی دوری شود و یکی از شرکتهای بسیار خوشنام در این عرصه ، شرکت ارتباط گستران با ضمانت بسیار معتبر می باشد که تعمیرات را با مهلت تست و با برگردنداندن قطعه خراب قبلی بهمراه قیمتی بسیار مناسب و زیر قیمت اتحادیه انجام خواهد داد  .

ابزار آلات این مرکز مطابق با بهترین فناوریهای روز دنیا می باشد تا دستگاههای شما بابالاترین کیفیت تعمیر گردد و اگر دستگاه شما به تعویض قطعه ایی احتیاج داشته باشد قطعا از قطعات اصل و اورجینال استفاده میگردد که در زیر به برخی از خدمات شرکت ارتباط گستران اشاره خواهیم داشت :

تعمیرات تلفن سانترال پاناسونیک

  1. مشکلات میکروفن گوشی یا همان بلندگو
  2. تعویض شماره گیر انواع تلفنها
  3. فروش انواع باتری های اصلی جهت تلفنهای بی سیم پاناسونیک
  4. تعویض انواع صفحه نمایش تلفن بی سیم و باسیم پاناسونیک
  5. تعمیر دستگاهای سانترال کم ظرفیت و پرظرفیت پاناسونیک
  6. تعمیر آب خوردگی گوشی و دستگاه
  7. تعمیرگوشیهای سانترال وتلفنهای بیسیم و رومیزی پاناسونیک
  8. تعمیر مدارشارژ گوشی
  9. تعمیر سوختگی گوشی
  10. تعمیر و یا تعویض پدشماره گیر تلفن
  11. عدم ارتباط با منشی
  12. رفع اختلالات گوشی
  13. تعویض قطعات
  14. ست کردن گوشی و بیس
  15. تعمیر کلیدهای شماره گیر
  16. رفع مشکل سفت شدن دکمه های شماره گیر انواع گوشیهای پاناسونیک
  17. تعمیر شکستگی صفحه نمایشگر ( ال سی دی )
  18. تعمیر دکمه گوشی های پاناسونیک
  19. تعمیر دهنی گوشی پاناسونیک
  20. تعمیر کلیدهای شماره گیری
  21. تعمیر انواع پستهای مخابراتی(از ده زوج الی بی نهایت )
  22. تعمیر انواع قاب گوشی تلفن پاناسونیک
  23. تعمیرات فوق تخصصی انواع سانترال پاناسونیک
  24. تعمیرات تخصصی تلفن شامل  انواع سیستمهای اداری پاناسونیک و کارتهای مربوطه
  25. نصب ، راه اندازی ، سرویس ، افزایش ظرفیت خطوط شهری و داخلی سانترال و ارتقای نرم افزار و حفظ و نگهداری سالیانه
  26. مشاوره ، طراحی و اجرای کلیه پروژه های کابلی و مرتب سازی ترمینالها و MDF ساختمان
  27. پشتیبانی شبکه های کابلی تلفن داخل ساختمان شامل : ردیابی ، نصب ، راه اندازی و حفظ و نگهداری سالیانه مرکز تلفن سانترال
  28. تعمیرات فوق تخصصی و ارزان انواع تلفنهای پاناسونیک
  29. تعمیرات انواع کارتهای پاناسونیک
  30. رفع عیوب تلفن های بی سیم پاناسونیک
  31. تنظیمات برنامه ریزی سانترال پاناسونیک
  32. تعمیر پاور دستگاه سانترال پاناسونیک
  33. ریست دستگاه پاناسونیک
  34. تعمیر کلیه قطعات گوشیهای پاناسونیک
  35. تعویض بند گوشی پاناسونیک
  36. تعمیر انواع کارت کالرآیدی پاناسونیک
  37. عیب یابی تلفن های بی سیم و با سیم پاناسونیک
  38. رفع مشکل باطری انواع گوشی های بی سیم پاناسونیک
  39. تعمیر شارژر گوشی پاناسونیک
  40. تعمیر دستگاه مرکزی پاناسونیک
  41. تعمیر کارت گویای پاناسونیک
  42. تعمیرات انواع اشکالات پاناسونیک
  43. رفع مشکل خرابی زنگ تلفن پاناسونیک
  44. ست کردن دستی گوشی و بی سیم در نمایندگی مرکزی پاناسونیک
  45. سرویس گوشی جهت سفت شدن کلیدهای شماره گیر
  46. تمیز شدن اتوماتیک محل شارژ
  47. نمایندگی تعمیرات تلفن پاناسونیک با کیفیت عالی و قیمتی مناسب
  48. تمامی موارد بالا توسط نمایندگی مرکزی پاناسونیک و همراه با ضمانت معتبر انجام میگیرد .

 

قیمت

تعمیرات تلفن پاناسونیک از لحاظ قیمت به چند دسته تقسیم میگردند :

  • کیفیت
  • ضمانت تعمیرات
  • تست کامل سیستم
  • خدمات پشتیبانی عالی
    کیفیت ، ضمانت و خدمات پشتیبانی عالی ، روی قیمت تعمیرات تلفن پاناسونیک تاثیر بسزایی دارد که شرکت ارتباط گستران ، تعمیرات خود را با ضمانت معتبر ، کیفیت بالا و پشتیبانی بسیار عالی به شما عزیزان  ارائه خواه داد .

واحد تعمیرات ارتباط گستران ، قیمت حدودی تعمیرات تلفنهای پاناسونیک را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرساند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

        ** شماره تماس ارتباط گستران : ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱                                      شماره همراه : ۴۱۱۸۳۴۳-۰۹۱۹ **

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *