نمایندگی رسمی سانترال ایرانی کارین

مرکز تلفن ایرانی رهیاب
دسامبر 1, 2020
اپراتور خودکار سانترال کارین
دسامبر 3, 2020

یکی از مراکز پرکاربرد در کشور ، مرکز تلفن ایرانی به نام کارین است که با قیمت بسیار مناسبی در بسیاری از ادارات ، شرکتهای دولتی و بسیاری از بیمارستانها در مدل های مختلف یافت میشود و ما در این مقاله درباره تلفن سانترال ایرانی کارین بیشتر صحبت میکنیم پس با ما همراه باشید .

نمایندگی رسمی سانترال ایرانی کارین

ارتباط گستران نمایندگی رسمی کارین با بیش از۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه دستگاههای سانترال کارین ، عرضه کننده سیستمهای ارتباطی ، اداری و مراکز تلفن سانترال ، با بهره گیری از کادری متخصص ، متعهد و سالها تجربه در خصوص نصب ، راه اندازی و تعمیرات فوق تخصصیش ، به صورت ۲۴ ساعته و در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه اعلام آمادگی مینماید.

سانترال کارین یک مرکز تلفن کامپیوتری بوده که با بهره گیری از میکروپروسسورها درجهت کنترل سیستم ، سوئچینگ و مدارات مجتمع در حجم های کوچک و قدرت مصرفی بسیار کم برای ارتباطات تلفن داخلی و کامپیوتری طراحی شده و جوابگوی عالی ارتباطات پیچیده امروز و تکنولوژی فردا خواهد بود .

ارتباط گستران در تهران ، فعالیت خود را با هدف افزایش رضایتمندی شما مشتریان عزیز آغازنموده و تمامی محصولاتش شامل یکسال گارانتی و ۱۰سال خدمات پشتیبانی بسیار عالی می باشند.

یکی از موارد عالی در مجموعه ارتباط گستران ، تعمیرات فوق تخصصی سانترال و کارتهای کارین میباشد که با بهره گیری از دانش تخصصی در این زمینه و مطابق با فناوریهای روز دنیا ، با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت انجام میگیرد و به دلیل دانش این کار تمامی عیوب ایجاد شده را با کمترین قیمت برایتان مرتفع میسازد .

ارتباط گستران پیشرو در امور مخابراتی و پروژه های سانترال از قبیل نصب و راه اندازی مرکز تلفن های پر ظرفیت و کم ظرفیت ، تهیه و تعمیر انواع کارتهای شهری و داخلی ، کارت ps ، کارت سی پی یو ،  کارت تون ، عیب یابی نرم افزاری ، سخت افزاری ، ردیابی و اتصال خطوط شهری و داخلی و نگهداری از دستگاه سانترال را با کیفیت خدماتی بی نظیر و با بهره گیری از کادری متخصص و متعهد و سالها تجربه و مطابق با فناوریهای روز دنیا با کیفیت بسیار بالا و نازلترین قیمت انجام میدهد و به دلیل دانشی که متخصصان در این کار دارند تمامی عیوب مشخص شده را با کمترین هزینه برایتان برطرف خواهند نمود .

ارتباط گستران با بهره گیری ازکادری متخصص ، متعهد و سالها تجربه در خصوص فروش ، نصب ، راه اندازی و تعمیرات تلفن سانترال کارین به صورت ۲۴ ساعته ، در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت در خدمت شما عزیزان میباشد .

فعالیتها

مجموعه ارتباط گستران  فروش و تعمیرات سانترال کارین را با کیفیت عالی برعهده دارد که در زیر به برخی از این خدمات اشاره خواهیم داشت :

  1. فروش و تعمیرات انواع دستگاه سانترال کارین
  2. فروش و تعمیرات انواع کارتهای کارین
  3. فروش و تعمیرات انواع کنسول اپراتوری کارین
  4. فروش تلفن گویای کارین
  5. پشتیبانی شبکه های کابلی تلفن داخل ساختمان شامل : ردیابی ، نصب ، راه اندازی و حفظ و نگهداری سالیانه مراکز تلفن سانترال
  6. فروش ، نصب و تعمیرات فوق تخصصی انواع دستگاه سانترال کارین
  7. برنامه ریزی خطوط شهری و داخلی
  8. رفع اختلالات سانترال
  9. تعمیرات پدشماره گیر تلفن
  10. تعمیرات سوختگی مدار شارژ
  11. تعویض قطعات
  12. تعیین تعدادی خطوط داخلی به عنوان خط شب

 تعمیرات

یکی از واحدهای فعال در ارتباط گستران واحد تعمیراتش می باشد که تخصصی ترین تعمیرات را خدمت شما عزیزان ارائه خواهد داد  .

متخصصین واحد تعمیرات شرکت کارین به دلیل اینکه پیشرفته ترین تجهیزات را جهت تعمیرات سانترال کارین در اختیار دارند قادر به تشخیص عیوب تلفن و تعمیرات آن به صورت تخصصی می باشند پس اگر بدنبال تعمیرات سانترال و کارتهای کارین  خود هستید حتما به سراغ نمایندگی بروید و از افراد متفرقه دراین کارجدا خودداری نمایید .

تعمیرات سانترال کارین ، یکی از تعمیرات تخصصی در مجموعه ارتباط گستران می باشد که توسط تیم حرفه ایی با بهره گیری از دانش تخصصی در این زمینه و مطابق با فناوریهای روز دنیا با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت انجام میگیرد و به دلیل دانش این کار تمامی عیوب ایجاد شده را با کمترین قیمت برایتان مرتفع میسازند .

ارتباط گستران با بیش از ۳۰سال سابقه درخشان عرضه کننده سیستمهای ارتباطی ، اداری و مراکز تلفن سانترال است و با بهره گیری از کادری متخصص و متعهد و سالها تجربه در خصوص نصب و راه اندازی سیستمهای سانترال کارین به صورت ۲۴ ساعته و در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ، اعلام آمادگی مینماید و تمامی خدمات خود را جهت حفظ مشتری مداری بیشتر به مشتریان عزیز و ارجمند ارائه خواهد داد .

ارتباط گستران در واحد تعمیرات ، آماده ارائه هرگونه خدمات به شما مشتریان عزیز و ارجمند می باشد و در کوتاهترین زمان ممکن تعمیرات سانترال شمارا انجام خواهد داد .

شرکت کارین معتقد است که باید مشتری مداری را بیشتر تقویت کرد و برای بهبود بخشیدنش تلاش کند و بخاطر تعهدی که جهت برآورده کردن نیازهای مشتریان دارد در ارائه خدمات به مشتریان خود بسیار موفق بوده و به همین دلیل توانسته مشتریانش را حفظ نماید .

نمایندگی مرکزی کارین در زمینه فروش و تعمیرات ، شرکت بسیار مطمئن و قابل اعتمادی می باشد زیرا درکمترین زمان ممکن ایراد دستگاه را شناسایی کرده و تعمیرات را در کوتاهترین زمان و با قیمت بسیار مناسبی انجام خواهد داد و نگرانی شما را برطرف خواهد کرد .

این مجموعه از تجهیزات درجه یک و با کیفیت و بهترین متخصصین بهرمند شده و باعث رضایت بیشتر مشتریان عزیز گردیده است .

نمایندگی کارین با بهره گیری از بهترین متخصصین در زمینه تعمیرات ودر طول سالها تجربه با بالاترین سطح کیفیت توانسته رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشد و افتخار دارد در زمینه فروش ، خدمات و تعمیرات و با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا در خدمت شما عزیزان باشد .

شما عزیزان میتوانید بادیدن هرگونه مشکل در تلفن سانترال کارین به مرکز تعمیرات کارین واقع در میدان ولیعصر مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات را دریافت نمایید .

قیمت

تلفن سانترال کارین از لحاظ قیمت به چند دسته تقسیم میگردد :

  1. کیفیت
  2.  گارانتی
  3. خدمات پشتیبانی عالی

ارتباط گستران دستگاههای خود را با یکسال گارانتی معتبر و ۱۰ سال خدمات پشتیبانی عالی به شما عزیزان ارائه خواهد داد  .

واحد فروش و تعمیرات ارتباط گستران ، قیمت حدودی فروش و تعمیرات تلفن سانترال کارین را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرسانند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

امیدواریم مطالب ارائه شده این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و با استفاده از مطالبی که برایتان گردآوری کردیم بتوانید محصول ایده آل خود را خریداری نمایید .

          ** شماره تماس نمایندگی کارین : ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱                                    شماره همراه ۴۱۱۸۳۴۳-۰۹۱۹ **

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *