نمایندگی رسمی کارین

تعمیر تلفن پاناسونیک
آوریل 6, 2020
انواع یو پی اس
ژوئن 8, 2020

یکی از مراکز پرکاربرد در کشور ، مرکز تلفن ایرانی به نام کارین است که با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه در بسیاری از ادارات ، شرکتهای دولتی و بسیاری از بیمارستانها در مدلهای مختلف یافت میشود .

نمایندگی رسمی کارین

دستگاه سانترال ایرانی کارین یک مرکز تلفن کامپیوتری بوده که با بهره گیری از میکروپروسسورها ، جهت کنترل سیستم ، سوئچینگ و مدارات مجتمع در حجم های کوچک و قدرت مصرفی کم در جهت ارتباطات تلفن داخلی و کامپیوتری طراحی شده و جوابگوی عالی ارتباطات پیچیده امروز و تکنولوژی فردا خواهد بود

مجموعه ارتباط گستران نمایندگی مرکزی کارین با بیش از۳۰سال سابقه درخشان در زمینه فروش و تعمیرات انواع دستگاه سانترال کارین تخصص ویژه ایی دارد که با بهره گیری از کادری متخصص و متعهد و سالها تجربه به صورت ۲۴ ساعته ، در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت اعلام آمادگی مینماید.

یکی از موارد عالی در مجموعه ارتباط گستران ،  تعمیرات فوق تخصصی سانترال و کارتهای کارین میباشد که با بهره گیری از دانش تخصصی در این زمینه و مطابق با فناوریهای روز دنیا با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت انجام میگیرد و به دلیل دانش این کار تمامی عیوب ایجاد شده رابا کمترین قیمت برایتان برطرف میکنند .

ارتباط گستران پیشرو در امور مخابراتی و پروژه های سانترال از قبیل نصب و راه اندازی مرکز تلفن های پر ظرفیت و کم ظرفیت ، تهیه و تعمیر انواع کارتهای الکترونیکی کارین ،  عیب یابی نرم افزاری ، سخت افزاری ، ردیابی و اتصال خطوط شهری و داخلی و نگهداری از دستگاه سانترال با کیفیت خدماتی بی نظیر میباشد که با بهره گیری از کادری متخصص و متعهد و سالها تجربه درخصوص نصب ، راه اندازی و نگهداری سیستمهای تلفن سانترال ، توسط تیم حرفه ایی و با بهره گیری از دانش تخصصی در این زمینه و مطابق با فناوریهای روز دنیا ، با کیفیت بسیار بالا و نازلترین قیمت انجام میگیرد و به دلیل دانشی که متخصصان در این کار دارند تمامی عیوب مشخص شده را با کمترین هزینه برایتان برطرف خواهند نمود .

مجموعه ارتباط گستران با بهره گیری ازکادری متخصص و متعهد و سالها تجربه در خصوص نصب ، راه اندازی و تعمیرات تخصصی تلفن سانترال کارین ، به صورت ۲۴ ساعته و در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت در خدمت شما عزیزان میباشد .

فعالیتها

ارتباط گستران فروش و تعمیرات سانترال کارین را با کیفیت عالی برعهده دارد که در زیر به برخی از این خدمات اشاره خواهیم داشت :

  1. فروش و تعمیرات انواع دستگاه سانترال کارین
  2. فروش و تعمیرات انواع کارتهای کارین
  3. فروش و تعمیرات انواع کنسول اپراتوری کارین
  4. فروش تلفن گویای کارین
  5. مشاوره ، طراحی و اجرای کلیه پروژه های کابلی و مرتب سازی ترمینالها و MDF ساختمان
  6. پشتیبانی شبکه های کابلی تلفن داخل ساختمان شامل : ردیابی ، نصب ، راه اندازی و حفظ و نگهداری سالیانه مراکز تلفن سانترال
  7. فروش ، نصب و تعمیرات فوق تخصصی و ارزان انواع تلفنهای کارین
  8. برنامه ریزی خطوط شهری و داخلی
  9. رفع اختلالات سانترال
  10. تعمیرات پدشماره گیر تلفن
  11. تعمیرات سوختگی مدار شارژ
  12. تعمیرات شکستگی ال سی دی
  13. تعویض قطعات
  14. سرویس هتلی
  15. سرویس مزاحم نشوید
  16. تعیین تعدادی خطوط داخلی به عنوان خط شب

 تعمیرات

یکی از واحدهای فعال در مجموعه ارتباط گستران ، واحد تعمیرات می باشد که تخصصی ترین تعمیرات را خدمت شما عزیزان ارائه خواهد داد  .

متخصصین واحد تعمیرات ارتباط گستران به دلیل اینکه پیشرفته ترین تجهیزات را جهت تعمیرات سانترال کارین در اختیار دارند قادر به تشخیص عیوب تلفن و تعمیرات آن می باشند ، پس اگر بدنبال تعمیرات سانترال و کارتهای کارین خود هستید حتما به سراغ نمایندگی بروید و از افراد متفرقه در این کار جدا خودداری نمایید .

تعمیرات سانترال کارین یکی ازتخصصی ترین کارها درارتباط گستران می باشد که تعمیرات در این شرکت توسط تیم تخصصی و حرفه ایی و مطابق با فناوریهای روز دنیا با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت انجام میگیرد .

ارتباط گستران آماده ارائه هرگونه خدمات به شما مشتریان عزیز و ارجمند می باشد و در کوتاهترین زمان ممکن تعمیرات سانترال شمارا انجام خواهد داد .

شرکت کارین بخاطر تعهدی که جهت برآورده کردن نیازهای مشتریان دارد در ارائه خدمات به مشتریان خود بسیار موفق بوده و به همین دلیل توانسته مشتریانش را حفظ نماید .

متخصصین در واحد تعمیرات پس از عیب یابی دستگاه ، ایراد دستگاه را شناسایی کرده و جهت رفع مشکل و رفاه حال مشتریان عزیز از بهترین تجهیزات ممکن استفاده خواهند کرد .

ارتباط گستران در زمینه فروش و تعمیرات ، شرکت بسیار مطمئن و قابل اعتمادی می باشد زیرا درکمترین زمان ممکن ایراد دستگاه را شناسایی کرده و تعمیرات را با قیمت بسیار مناسب انجام خواهد داد و نگرانی شما عزیزان را نیز برطرف خواهد نمود .

شرکت ارتباط گستران نمایندگی کارین با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه فروش و تعمیرات تخصصی انواع سانترال کارین  ، عرضه کننده سیستمهای ارتباطی ، اداری و مراکز تلفن سانترال و با بهره گیری از کادری متخصص و متعهد و سالها تجربه در خصوص نصب ، راه اندازی و تعمیرات فوق تخصصیش به صورت ۲۴ ساعته و در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ، اعلام آمادگی مینماید.

تعمیرسانترال کارین ازجمله مواردی است که باید توسط نمایندگی انجام گیرد زیرا نیازمند ابزارهای پیشرفته و درجه یک می باشد تا به دستگاه آسیبی وارد نشود ولی متاسفانه در این زمینه شرکتهایی وجود دارند که خود را به نام نمایندگی کارین خوانده و تعمیرات را با کیفیت پایین و درجه ۲ یا ۳ انجام میدهند که اینکار باعث میگردد تا شما هزینه زیادی را متحمل گردید زیرا بعد از ۲ الی سه ماه دستگاهتان به حالت قبل خود برمیگردد در حالی که در نمایندگی مرکزی کارین متخصصان در زمینه تعمیرات ، با ابزارهای پیشرفته و پشتیبانی عالی در خدمت شما عزیزان خواهند بود .

نمایندگی کارین با بهره گیری از بهترین متخصصین در زمینه تعمیرات ودر طول سالها تجربه با بالاترین سطح کیفیت توانسته رضایت شما مشتریان عزیز را به همراه داشته باشد .

ارتباط گستران نمایندگی کارین افتخار دارد در زمینه فروش و خدمات پس از فروش عالی و با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا در خدمت شما عزیزان باشد

شما عزیزان میتوانید بادیدن هرگونه مشکل در تلفن سانترال کارین خود به مرکز تعمیرات کارین واقع در میدان ولیعصر مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات را دریافت نمایید .

ارتباط گستران در زمینه فروش و تعمیرات به صورت ۲۴ ساعته و در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه در خدمت شما عزیزان باشد  .

قیمت

تلفن سانترال کارین از لحاظ قیمت به چند دسته تقسیم میگردد :

  1. کیفیت
  2. گارانتی
  3.  پشتیبانی عالی

ارتباط گستران دستگاههای سانترال کارین خود را با یکسال گارانتی معتبر و ۱۰سال خدمات پشتیبانی عالی به شما عزیزان ارائه خواهد داد  .

واحد فروش ارتباط گستران ، قیمت حدودی تلفن سانترال کارین را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرساند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

امیدواریم مطالب ارائه شده این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و با استفاده از مطالبی که برایتان گردآوری کردیم بتوانید محصول ایده آل خود را خریداری نمایید .

  **شماره تماس نمایندگی کارین : ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱                                      شماره همراه : ۵۹۰۰۵۹۸-۰۹۳۹ **

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *