قیمت سانترال پاناسونیک دست دوم

دوربین مداربسته ارزان قیمت
آگوست 2, 2018
سانترال دیجیتال پاناسونیک
آگوست 2, 2018

انواع مختلفی از تلفنهای سانترال پاناسونیک با کاراییهای مختلف در دو نوع نو و کارکرده در بازار موجود میباشد که در مجموعه ارتباط گستران این نوع محصولات را میتوانید با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت کارکرده با ضمانت معتبر و قیمتی مناسب تهیه فرمایید .

سانترال پاناسونیک دست دوم

ارتباط گستران به صورت کاملا تخصصی به عنوان نمایندگی تلفنهای پاناسونیک دست دوم در تهران فهالیت دارد و آماده ارائه فروش و خدمات پس از فروش با گارانتی معتبر به شما عزیزان میباشد .

معمولا تلفنهای دست دوم رو نسبت به ظاهر، کیفیت ، مهلت تست و از همه مهمتر اینکه چند سال کارکرده قیمت میدهند که در این خصوص تمامی تلفنهای کارکرده شرکت ارتباط گستران بسیار تمیز ، اورجینال و جنس اصلی میباشند و همه دستگاههای ما با ضمانت معتبر، مهلت تست و با کیفیت بالا تقدیم میگردد .

ارتباط گستران در تهران فروش تلفن و سانترال های کارکرده در حد نوی خود را با یکسال گارانتی ، ۵روز مهلت تست همراه با خدمات پشتیبانی عالی با قیمتی مناسب و بالاترین کیفیت تقدیم شما عزیزان مینماید .

قیمت

تلفن سانترال دست دوم را از لحاظ قیمت به ۳ دسته تقسیم میگردند :

  • کیفیت
  • گارانتی
  • خدمات پشتیبانی عالی
    ارتباط گستران تلفنهای سانترال خود را با یکسال گارانتی و خدمات پشتیبانی عالی به شما عزیزان ارائه خواهد داد .

واحد فروش ارتباط گستران ، قیمت حدودی تلفنهای پاناسونیک را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرساند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

امیدواریم مطالب ارائه شده این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و با استفاده از مطالبی که برایتان گردآوری کردیم بتوانید محصول ایده آل خود را خریداری نمایید .

*شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت تلفن سانترال دست دوم پاناسونیک را از مجموعه ارتباط گستران نمایندگی تلفن پاناسونیک ولیعصر بخواهید *

  ** شماره تماس ارتباط گستران : ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱                                           شماره همراه : ۴۱۱۸۳۴۳-۰۹۱۹ **

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *