قیمت دوربین مداربسته دید در شب داهوا

قیمت دوربین مداربسته دام دید درشب
نوامبر 16, 2023
سانترال چیست و چگونه کار میکند
دسامبر 10, 2023

دوربین مداربسته به سیستم تلوزیونی گفته میشود که یک مداربسته بین دوربین و سیستم نمایشگر را تشکیل داده و در جایی مشخص نصب میگردد و تصاویر ثبت شده را به یک یا چندین محل میفرستد که در بین دوربینها ،دوربین داهوا در حفاظت و نظارت کاربری بسیار بالایی دارد .

دوربین مداربسته دید در شب داهوا

دوربین داهوا یکی از پرفروش ترین مارکهای دوربین میباشد که از سال ۲۰۱۷ به عنوان دومین برند محبوب دوربین مداربسته در دنیا شناخته شد .

کیفیت بالای تصاویر ضبط شده توسط دوربینهای داهوا از اهمیت بالایی برخوردار میباشد زیرا توسط رزولوشن تصویر ،قدرت ضبط تصاویر و قابلیتهای تصویری تعیین میگردد .

دوربین داهوا با توجه به مزایای خود هزینه مناسبی را نیز به خود اختصاص داده که در همین خصوص ، طرافداران این نوع دوربینها بیشتر از دوربینهای دیگر می باشد .

مجموعه زمرد تصویر با ارائه دوربین مداربسته با وضوح بالا و خدمات حرفه ایی نصب دوربینهای مداربسته ، تجهیزات حفاظتی ، نظارتی و سالها تجربه درخشان در این زمینه و با بکارگیری جدید ترین تکنولوژی روز دنیا به همراه گارانتی معتبردر خدمت شما عزیزان می باشد.

یکی از مهمترین قابلیت های دوربین داهوا ، دید در شبش میباشد زیرا باعث میشود تا در شب و یا محیط های تاریک هم تصاویر با کیفیت خوب و تا شعاع مشخصی در اختیار کاربر قرار بگیرد که خوشبختانه دوربین داهوا از این قابلیت برخوردار است .

این دوربینها از لحاظ لنز بسیار با کیفیت و دارای دید در شب فوق العاده و واقعی می باشند و از قابلیت انتقال تصویر روی موبایل یا تب لت برخوردارهستند که از این نوع دوربینها برای نگهداری از کودک و سالمند هم استفاده میگردد .

مزایا

  • کاهش جرم به دلیل شناسایی توسط دوربین مداربسته
  • کمک به تحقیقات پلیس
  • پیشگیری از دزدی به دلیل ترس از ضبط تصویر و چهره 
  • کنترل خانه ، کودک و سالمند
  • جلوگیری از دزدی کارمندان به وسیله دوربین مداربسته زیرا کاملا واقف هستند که شما از طریق دوربین مداربسته آنهارا تحت نظر دارید .

کنترل خانه جهت کودک و سالمند توسط دوربین و از طریق انتفال تصویر روی گوشی همراه صورت میگیرد و شما عزیزان میتوانید از این طریق از سلامت کودک و سالمند خود باخبر گردید .

با نصب دوربین داهوا در ادارات از دزدی کارمندان جلوگیری کنید زیرا کارمندان کاملا واقف هستند که شما از طریق دوربین آنهارا تحت نظر دارید .

درحقیقت دوربینهای مداربسته ، پلیسهای ۲۴ ساعته با بهترین کارایی هستند که محافظان ما می باشند زیرا یکسره بیدار بوده و باعث منفعت های زیادی برایمان میگردند .

دوربین مداربسته در سطح جهان ، دارای هزاران نوع شرکت سازنده می باشد ولی ما باید با علم زیاد ، بهترین و با کیفیت ترینشان را انتخاب کرده تا در موقع جرم و جنابت و سرقت از کیفیت تصاویر خوبی برخوردار باشیم .

قیمت 

دوربین مداربسته دید در شب داهوا از لحاظ قیمت به چند دسته تقسیم میگردد : 

  1. کیفیت 
  2. گارانتی معتبر
  3. پشتیبانی عالی

کیفیت ، گارانتی و خدمات پس از فروش عالی روی قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی داهوا تاثیر زیادی دارد که مجموعه زمرد تصویر دوربینهای خود را با یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش عالی به شما عزیزان ارائه خواهد نمود  .

واحد فروش زمرد تصویر قیمت حدودی دوربینهای داهوا را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرساند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

امیدواریم مطالب ارائه شده این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و با استفاده از مطالبی که برایتان گردآوری کردیم بتوانید محصول ایده آل خود را خریداری نمایید .

       *شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت دوربینهای داهوا را از شرکت زمرد تصویر نمایندگی دوربین مداربسته در تهران بخواهید *

 

**لطفاجهت کسب اطلاعات بیشترویابرآورد هزینه(قیمت) باشرکت زمرد تصویر به شماره ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱ و یا شماره همراه ۴۱۱۸۳۴۳-۰۹۱۹ تماس حاصل فرمایید **

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *