سانترال چیست و چگونه کار میکند

قیمت دوربین مداربسته دید در شب داهوا
نوامبر 19, 2023
سانترال تحت شبکه ( voip )
دسامبر 18, 2023

دستگاه سانترال یک ابزار مخابراتی بسیار قدرتمند است که در اکثر شرکتها ، سازمانها و ادارت یافت میشود که وجود این دستگاه برای مراکز نامبرده بسیار ضروری میباشد زیرا استفاده از خطوط تلفن زیاد شده و اگر شرکتی به خطوط زیادی  برای تلفن نیاز داشته باشد استفاده از دستگاه سانترال میتواند مدیریت کردن خطوط را راحت کند .

سانترال چیست و چگونه کار میکند

دستگاه سانترال به عنوان هسته اصلی مرکز تلفن عمل میکند به این صورت که خطوط شهری وارد این دستگاه شده و تبدیل به داخلی های مورد نیاز برای کارمندان میشوند .

معمولا در شرکتها به دلیل بخش ها و خطوط شهری  زیادی که دارند نیاز به استفاده از چندین تلفن بر روی میز میباشد که شلوغی زیادی روی میز ایجاد میشود و فضای زیادی را هم میگیرد و مدیریت تعداد زیاد تلفن کار راحتی نمیباشد ولی در صورتی که از دستگاه سانترال استفاده گردد این دردسرهاهم وجود ندارد زیرا سیستم سانترال این مشکلات را حل کرده و مدیریت تلفنها بسیار راحت تر میباشد و به صورت همزمان میتوانید چند خط را کنترل کرده و به داخلی مورد نظر وصل کنید

دستگاه سانترال یک سیستم مخابراتی مرکزی میباشد که افراد یک شرکت یا سازمان هر کدامشان دارای یک خط داخلی جداگانه میباشند و هزینه کمتری را برایتان دارد .

وظیفه اصلی دستگاه سانترال ، کنترل کردن چند خط شهری و داخلی با استفاده از یک تلفن بر روی میز میباشد .

یکی از دلایل استفاده از دستگاه سانترال ، کاهش هزینه ها و محدودیت خرید تلفن شهری و هم چنین امنیت بالای تلفنهای سانترال میباشد و نحوه کارکردن با تلفن سانترال بدین صورت است که هنگامی که تلفن زنگ میخورد در حالی که فرد مورد نظر در حال شماره گیری است یا حالتی که به اپراتور وصل میشود باز هم میتوانید جواب آن مخاطب را به وسیله همان تلفن بدهید .

بعد از اینکه خطوط شهری به خطوط داخلی توسط دستگاه سانترال تبدیل شد به تلفنهای مخصوصی برای استفاده از خطوط داخلی توسط اپراتور نیاز میباشد

تلفنهای زیادی دارای خروجیهای آنالوگ ، دیجیتال و هایبرید هستند که هر کدام از رشته سیم ها با قطرهای متنوع استفاده میشوند .

دستگاه سانترال پاناسونیک بر اساس ظرفیتی که دارد به دو دسته پر ظرفیت و کم ظرفیت تقسیم میشود که سری tda، tdeو nsدر قسمت پرظرفیتها و سانترال tes در قسمت کم ظرفیتها قرار دارند .

مزایای دستگاه سانترال

  1. مدیریت کامل تماسها از طریق کدهای برنامه ریزی
  2. راه اندازی اپراتور خودکار
  3. پیام خوش آمد گویی
  4. آسان تر شدن ارتباطات داخل مجموعه

مدیریت خطوط سانترال از مهمترین مواردی است که برای دستگاه سانترال در نظر گرفته شده است .

برقراری ارتباط با خطوط داخلی در سانترال کاملا رایگان بوده و از مزایای مهم سانترال میباشد

در دستگاه سانترال وقت زیادی از اپراتورها گرفته نمیشود و به سرعت میتوان مشتری را به خط داخلی مورد نظرش متصل نمود .

در دستگاه سانترال امکان ضبط تماسها به همراه پیگیری وجود دارد .

در شرکتهای بزرگ که رفت و آمد سخت است میتوان به پیج کردن طرف پرداخت و به آن متصل شد تا از این طریق در وقت و انرژی هم صرفه جویی گردد .

بازدهی دستگاه سانترال بسیار بالا میباشد و از طول عمر بالایی برخوردار است

از ویژگیهای دیگر سانترال نصب و راه اندازی بسیار آسانش میباشد که توسط متخصصین در زمان کوتاهی قابل نصب میباشد .

وظیفه اصلی سیستم های سانترال ، کنترل کردن چند خط شهری با استفاده از یک عدد تلفن رومیزی میباشد ویکی از دلایل مهمه خرید سانترال این است که باعث کاهش هزینه میگردد و دارای امنیت بالایی میباشد

دستگاه سانترال نوعی دستگاه مخابراتی است که تمام خطوط شهری را روی یک تلفن برایتان جمع آوری میکند و با ایجاد خطوط داخلی متفاوت میتواند کارمندان یک شرکت را باهم به صورت رایگان مرتبط کند .

سانترال به شما این امکان را میدهد تا از چندین خط شهری به صورت همزمان استفاده شود و هر کارمندی به خط آزادمیتواند وصل شود و شماره گیری نماید .

در حالت عادی و بدون استفاده از دستگاه سانترال برای ۸ خط تلفن ۸ عدد تلفن باید روی میز قرار بگیرد ولی با داشتن دستگاه سانترال میتوانید تنها با یک عدد تلفن بر روی میز کنترل ۸ خط شهری را داشته باشید .

مزیت بعدی دستگاه سانترال وجود تلفن گویایش میباشد و فرقی نمیکند که شرکتتان بزرگ یا کوچک باشد ، تلفن گویا به شما کمک میکند تا شرکتتان را بخوبی معرفی کنید و از استخدام نیروی انسانی بی نیاز باشید .

در گذشته هر تماس به وسیله شخص اپراتور به داخلی مورد نظر به صورت دستی وصل میشد در حالی که الان با وجود این دستگاه ، تنها با گرفتن شماره داخلی مورد نظر به واحد مربوطه متصل میشوید .

دستگاه سانترال باعث میشود تا از هزینه های اضافی جلوگیری گردد و شما عزیزان در شرکتتان نیاز دارید با تمام کارمندانتان در ارتباط باشید که در این صورت دستگاه سانترال با خطوط داخلی رایگان بهترین پیشنهاد به شما میباشد .

دستگاه سانترال به دو دسته کم ظرفیت و پرظرفیت تقسیم میگردد :

سانترال های کم ظرفیت برای شرکتهای کوچک و نوپا جوابگو میباشد و دسته دوم سانترال پرظرفیت میباشد که در شرکتهای بزرگ و پرجمعیت بیشرین کاربرد را دارد .

شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت سانترال پاناسونیک را از مجموعه ارتباط گستران نمایندگی تلفن پاناسونیک ولیعصر بخواهید

** لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا برآورد هزینه (قیمت)با شرکت ارتباط گستران به شماره ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱ و یا شماره همراه ۴۱۱۸۳۴۳-۰۹۱۹ تماس حاصل فرمایید **

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *