تعمیرات تخصصی سانترال کارین

کارت سانترال پاناسونیک ۰۱۸۱
آوریل 11, 2023
نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران
می 4, 2023

 یکی از خدمات ارائه شده ارتباط گستران تعمیرات تلفن سانترال کارین می باشد که به دونوع تعمیر در محل و تعمیر در خود شرکت انجام میگیرد *

ارتباط گستران اولین مرکز تخصصی در زمینه تعمیرات سانترال کارین در ایران است که با مدرنترین تجهیزات و مجرب ترین متخصصین در خدمت شما عزیزان میباشد و همین موضوع سبب شده تا خدمات ما هر چه سریعتر ، با دقت زیاد و کیفیت عالی در اختیارتان قرار بگیرد .

تعمیرات تخصصی سانترال کارین

ارتباط گستران نمایندگی مرکزی کارین با کد نمایندگی ۱۰۷۰به همراه ۳۰سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات سانترال و کارتهای مربوطه اش فعالیت ویژه ایی دارد که تعمیرات ، توسط تیم حرفه ایی و مطابق با فناوریهای روز دنیا با کیفیت بسیار بالا و نازلترین قیمت انجام میگیرد و به دلیل دانشی که متخصصان در این زمینه دارند تمامی عیوب مشخص شده را با کمترین هزینه برایتان برطرف خواهند نمود .

تعمیر این دستگاه سانترال یکی از خدمات تخصصی در مجموعه ارتباط گستران میباشد که تعمیرات را با ضمانت ، همراه با مهلت تست و با برگرداندن قطعه خراب قبلی بهمراه قیمتی بسیار مناسب و زیر قیمت کارخانه انجام خواهد داد  .

ارتباط گستران به دلیل اینکه پیشرفته ترین تجهیزات را جهت تعمیرات سانترال کارین در اختیار دارد  قادر به تشخیص عیوب و تعمیرات آن به بهترین نحو و در سریعترین زمان ممکن می باشد .

تمامی دستگاههای سانترال کارین به محض ورود جهت تعمیرات ، تست و عیب یابی میشوند و در صورتی که قابل تعمیر باشند هزینه اعلام میشود و با تایید مشتری تعمیرات انجام میشود .

پس اگر بدنبال تعمیر دستگاه و کارتهای سانترال کارین خود به صورت تخصصی هستید حتما به سراغ نمایندگیهای مجاز رفته و از افراد متفرقه در این کارجدا خودداری نمایید .

ارتباط گستران با بیش از۳۰سال سابقه درخشان ، عرضه کننده سیستمهای ارتباطی و اداری مراکز سانترال کارین است که با بهره گیری از کادری متخصص و متعهد و سالها تجربه به صورت ۲۴ ساعته و در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه در خدمت شما عزیزان میباشد و تمامی خدمات خود را جهت حفظ مشتری مداری بیشتر به شما عزیزان ارائه خواهد داد .

ارتباط گستران تعمیرات تخصصیش را در کوتاهترین زمان ممکن ، توسط متخصصان با تجربه انجام خواهد داد و دستگاه ، کارت و کنسول اپراتوریتان را با هر اشکالی به بهترین نحو ممکن تعمیرخواهد نمود .

تعمیر دستگاه سانترال کارین ازجمله مواردی می باشد که باید توسط متخصصان شرکت کارین انجام گیرد زیرا نیازمند ابزارهای پیشرفته و درجه یک می باشد تا به دستگاه آسیبی وارد نشود ولی معمولا شرکتهایی وجود دارند که خود را به نام نمایندگی کارین خوانده و تعمیرات را با کیفیت پایین انجام میدهند که اینکار باعث میگردد تا شما هزینه زیادی را متحمل گردید زیرا بعد از ۲ الی سه ماه به حالت قبل خود برمیگردد در حالی که در نمایندگی مرکزی کارین ، متخصصان در زمینه تعمیرات با ابزارهای ویژه و تجهیزات مدرن و پیشرفته با بهترین کیفیت در خدمت شما عزیزان خواهند بود .

بخش تعمیرات این مجموعه ، انواع سانترال و کارتهای کارین شما را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ، تعمیر و ترمیم نموده و در مدت زمان بسیار کوتاهی به شما عزیزان تحویل خواهد داد .

دستگاه سانترال کارین شما هر مشکلی از نوع سخت افزاری و سخت افزاری داشته باشد همکاران ما در واحد تعمیرات به صورت کاملا تخصصی ، مشکل شما را برطرف خواهند نمود .

برخی از تعمیرات شرکت کارین شامل موارد زیر می باشد :

  • تعمیرات تخصصی کارت ترانک trk ( خطوط شهری )
  • تعمیرات تخصصی کارت لاین line  ( خطوط داخلی )
  • تعمیرات تخصصی کارت پی اس ps
  • تعمیرات تخصصی کارت سی پی یو cpu
  • تعمیرات تخصصی DTMF ( کارت تون )
  • رفع اختلالات در سانترالهای کارین
  •  تعمیرات تخصصی پدشماره گیر تلفن
  • تعمیرات تخصصی سوختگی مدار شارژ
  •  شکستگی ال سی دی
  • تعویض قطعات
  • تعمیر و یا تعویض کلیدهای شماره گیرکنسول اپراتوری
  • رفع مشکل سفت شدن دکمه های شماره گیر کنسول اپراتوری
  • تعمیر کنسولهای اپراتوری و برنامه ریزی

نمایندگی مرکزی کارین با ۳۰ سال سابقه درخشان در میدان ولیعصر تهران با هدف رضایتمندی شما مشتریان عزیز و ارجمند احداث گردیده و در حال حاضر این مجموعه با استفاده از آخرین روش های فنی بهمراه تجهیزات عالی ، همواره درصدد کسب رضایت بیشتر شما مشتریان عزیز و ارجمند میباشد .

تعمیرات با بهترین تجهیزات و بهترین کیفیت ممکن در نمایندگی کارین انجام میشود و چنانچه دستگاه و کارتهای سانترال کارین شما به هر دلیلی خراب شده باشد شما عزیزان میتوانید با اطمینان کامل ، دستگاه و کارتهایتان را به ارتباط گستران نمایندگی رسمی کارین واقع در میدان ولی عصرتهران بسپارید .

تخصص مجموعه ارتباط گستران در زمینه فروش ، نصب ، راه اندازی و تعمیرات انواع مراکز تلفن سانترال کارین در ظرفیتهای مختلف میباشد که در این راه ، موفقیت بسیار بزرگی نیز کسب کرده و با همراهی شما عزیزان راه خود را ادامه خواهد داد .

کاربرانی که از سانترال کارین استفاده میکنند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در دستگاه سانترال خود به نمایندگی تعمیرات سانترال کارین در ولیعصر تهران مراجعه نموده و سرویس های مورد نیاز خود را به بهترین نحو دریافت نمایند .

ارتباط گستران همواره انتقادات و پیشنهادات شما مشتریان عزیز را برای ادامه کار خود و به عنوان چراغی روشن ، جهت این راه طولانی قرار داده  و از شماعزیزان خواهشمند است که این شرکت را از انتقادات و پیشنهادات خودتان محروم نسازید با تشکر

قیمت تعمیرات

مجموعه ارتباط گستران تعمیرات دستگاههای سانترال کارین را همراه با ضمانت ، کیفیت بالا و پشتیبانی بسیار عالی به همراه قیمتی بسیار مناسب به شما عزیزان ارائه خواهد داد  .

            **شماره تماس ارتباط گستران  : ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱                                   شماره همراه : ۴۱۱۸۳۴۳-۰۹۱۹ **       

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *