تلفن سانترال تحت شبکه پاناسونیک nt346

کارت پاناسونیک ۶۳۸۲
ژوئن 21, 2023
تلفن سانترال چگونه کار میکند
آگوست 20, 2023

مشخصات تلفن پاناسونیک nt346 :

  • تلفن تحت شبکه
  • نمایشگر نورانی ۶سطری
  •  بلندگوی دیجیتال با کیفیت صدای عالی
  •  ۲۴ کلید برنامه ریزی خطوط شهری و داخلی
  • پشتیبانی از ماژول بلوتوث
  • پشتیبانی از poi
  • قابلیت هدست
  • یکسال گارانتی معتبر
  • پشتیبانی عالی
  • قیمت : تماس بگیرید

تلفن سانترال تحت شبکه پاناسونیک nt346

تلفن سانترال ۳۴۶ یکی از زیباترین و باکیفیت ترین محصولات پاناسونیک محسوب میگردد و امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد و در دو نوع نو و کارکرده در بازار موجود میباشد .

تلفن پاناسونیک NT346 از سری تلفنهای پاناسونیک محسوب میگردد که به علت استفاده از بستر شبکه جهت انتقال اطلاعات و کیفیت بالای صدا ، مورد توجه کاربران محترم قرار گرفته است .

شرکت پاناسونیک سعی دارد تا امکانات مختلفی را در این تلفن و مناسب با نیازهای مشتریان فراهم کند و همین امکانات باعث شده تا این تلفن در رده تلفنهای مدیریتی قرار بگیرد .

از مهم ترین ویژگیهای این تلفن ، استفاده از سیستم ویپ و کیفیت صدا میباشد که در این تلفن کیفیت مکالمه را خیلی واضح میتوان تجربه کرد .

تلفن پاناسونیک ۳۴۶ از یک نمایشگر نورانی ۶سطری که در هر سطر ۱۶ کاراکتر قرار دارد با نور پس زمینه سفید رنگ برخوردار است که میتواند شماره تماس را با کیفیت و وضوح بالا نمایش دهد .

زاویه دید این گوشی به راحتی قابل تنظیم میباشد که بر اساس دید بهتر ، میتوانید زاویه نمایشگر این تلفن را به صورت دلخواه تنظیم نمایید .

در این گوشی ، کلیدهای شماره گیر با فاصله مناسب در کنار یکدیگر قرار دارند و همین موضوع باعث شده تا مورد توجه بیشتر کاربران قرار بگیرد .

۲۴ کلید برنامه ریزی در سمت راست این تلفن تعبیه شده که میتوانید برای تماس سریع جهت خطوط شهری و داخلی از آنها استفاده کنید که همین ۲۴ کلید کمک زیادی به سریع شدن کارها میکند زیرا میتوانید شماره های پرتکرارتان را روی این ۲۴ کلید ذخیره کرده و خیلی سریع شماره گیری نمایید .

در کنار هرکدام از این کلیدها یک عدد لامپ LED کوچک نیز قرار دارد که وضعیت داخلی را به شما عزیزان نشان خواهد داد .

کلید اسپیکرفونی که در انتهای این گوشی قرار دارد ، امکان استفاده از بلندگوی دیجیتال با کیفیت صدای بالای دوطرفه را به شما میدهد .

شفافیت صدا در این تلفن بسیار بی نظیر است و علاوه برآن میتوانید شدت صدای مکالمه را به صورت دلخواه کم یا زیاد کنید و در صورتی که کار دارید و نمیتوانید گوشی را بردارید میتوانید دکمه اسپیکر فون این گوشی را بزنید تا بدون دخالت دست ، هم صحبت کنید و هم به کارهای دیگرتان بپردازید باید گفت که کیفیت صدای این تلفن به قدری بالاست که وقتی با فردی در پشت خط صحبت میکنید احساس میکنید که فردی که پشت خط قرار دارد درست جلویتان ایستاده و مشغول صحبت با شما میباشد  .

اگر عادت دارید همزمان با صحبت کردن به کارهای دیگرتان هم بپردازید میتوانید تنها با فشردن کلید اسپیکرفون از بلندگوی دوبلکس این تلفن استفاده کرده و لذت ببرید اگر هم از صدای زنگ تلفن راضی نیستید تعداد ۳۰ آهنگ در حافظه این تلفن ذخیره شده که میتوانید یکی از این ۳۰ آهنگ را به عنوان زنگ تلفن انتخاب نمایید .

این تلفن هم مانند دیگر تلفنهای سانترال ، تعدادی کلید بر روی بدنه خود جهت دسترسی به قابلیتهای مختلف را دارد مثلا وظیفه کلید ترانسفر ، انتقال تماس میباشد یعنی در مواقعی که قصد دارید مخاطبی که در پشت خط قرار دارد را به داخلی دیگر متصل کنید از طریق دکمه ترانسفر، براحتی این کار را میتوانید انجام میدهید وبا کمک کلید هولد میتوانید مکالمه را به حالت انتظار درآورید .

ویژگی بعدی این تلفن قابلیت هدست است که با استفاده از این قابلیت ، شما عزیزان میتوانید انواع هدستهای پاناسونیک را به این تلفن متصل نمایید .

درست در قسمت کناری تلفن سانترال پاناسونیک nt346 یک پورت هدست دیده میشود که کاربران میتوانند انواع هدستهای سازگار با این تلفن را خریداری نمایند و به راحتی استفاده کنند .

قابلیت هدست به درد زمانهایی میخورد که سرتان شلوغ است و نمیتوانید تلفن دست بگیرید ولی همزمان با کارتان باید به مشتری هم پاسخ دهید پس هیچ چیز در این موقعیت بهتر از یک هدست باکیفیت نمیتواند به شما کمک کند .

شما عزیزان میتوانید با استفاده از قابلیت ماژول بلوتوث ، هدست وایرلس را به این تلفن متصل کنید تا جهت پاسخگویی صحیح بتوانید از این تلفن بهره زیادی ببرید .

قابلیت تغییر زاویه پایه و تنظیم زاویه صفحه نمایشگر در این تلفن وجود دارد و شما عزیزان میتوانید به صورت دستی آن را تنظیم نمایید و به وسیله پایه ایی که براحتی قابل تنظیم و بر روی دیوار هم قابل نصب است میتوانید زیبایی خاصی به محیط کاری خود ببخشید .

پایه گوشی ۳۴۶ طوری طراحی شده که میتوان آن را در ۳سطح مختلف تنظیم نمود و زاویه نمایشگرش را به دلیل اینکه قابلیت چرخش دارد تغییر داد  ، این ویژگی سبب میشود تا براساس راحتیتان وضعیت تلفن ۳۴۶ را تغییر دهید .

تلفن تحت شبکه ۳۴۶ به صورت پیش فرض دارای ۲۴ کلید جهت تماس سریع میباشد ولی شما عزیزان با تهیه کنسول های اضافی میتوانید تعداد این کلیدها را بیشتر کنید .

در صورتی که به کلیدهای شماره گیری بیشتری در این تلفن نیاز دارید میتوانید از کنسول DSS با ۶۰ کلید شماره گیری در کنار تلفن خود استفاده نمایید فقط توجه کنید که این کنسول ، اختیاری میباشد و در صورت لزوم باید آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید .

تلفن ۳۴۶ قابلیت پشتیبانی از POE را دارد و میتوانید از طریق کابل شبکه قدرت این تلفن را تامین کنید و به این ترتیب دیگر نیازی به اتصال تلفن به آدابتورهای برقی نخواهید داشت .

این تلفن قابلیت پشتیبانی تماس از طریق پروتکل ویپ و قابلیت اتصال به دو پورت شبکه را دارد که برای سوییچ و کامپیوتر به کار برده میشود و تکنولوژی انتقال صدا بر روی بستر شبکه میباشد .

قابلیتها

  1. تلفن مدیریتی
  2. تلفن تحت شبکه
  3. صفحه نمایشگر نورانی ۶سطری
  4. بلندگوی دیجیتال دوطرفه
  5. ۲۴ کلید حافظه جهت دسترسی یریع
  6. پشتیبانی ازPOE
  7. پشتیبانی از ماژول بلوتوث
  8. نصب بر روی دیوار
  9. دارای پورت هدست
  10. پایه ایستاده و قابل تنظیم

قیمت

تلفن تحت شبکه ۳۴۶ از لحاظ قیمت به چند دسته تقسیم میگردد :

  • کیفیت
  • گارانتی
  • خدمات پشتیبانی عالی
    مجموعه ارتباط گستران تلفنهای خود را با یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پشتیبانی بسیار عالی به شما عزیزان ارائه خواهد داد .

واحد فروش ارتباط گستران ، قیمت حدودی تلفن ۳۴۶ را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرساند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

امیدواریم مطالب ارائه شده این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و با استفاده از مطالبی که برایتان گردآوری کردیم بتوانید محصول ایده آل خود را خریداری نمایید .

*شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت تلفن سانترال nt346 را از مجموعه ارتباط گستران نمایندگی تلفن پاناسونیک ولیعصر بخواهید *

       **شماره تماس ارتباط گستران : ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱                                    شماره همراه : ۴۱۱۸۳۴۳-۰۹۱۹ **

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *