دوربین مداربسته دید در شب

نمایندگی تعمیرات تلفن پاناسونیک در تهران
سپتامبر 17, 2020
نصب تلفن سانترال پاناسونیک
سپتامبر 20, 2020

اگر بخواهیم یک تعریف کلی از دوربین مداربسته داشته باشیم باید بگوییم که دوربین های مداربسته یک جسم کروی شکل مانند هستند که قابل استفاده در محیطهای بسته مانند داخل ساختمان های مسکونی ، تجاری و اداری می باشند و برای اهداف امنیتی و نظارتی به کار برده می شوند و از آنها جهت امنیت استفاده میگردد و سبب می شود جرایم و خطاهای احتمالی کم شده و شاید دیگر رخ ندهد و همچنین عملکرد افراد و تجهیزات از طریق دوربین های مداربسته ارزیابی گردد  .

دوربین مداربسته دید در شب

در حقیقت دوربین مداربسته به یک سیستم تلویزیونی گفته میشود که یک مداربسته بین دوربین و سیستم نمایشگر را تشکیل داده و در مکانی  مشخص و ثابت نصب می گردد و تصاویر ثبت شده را به یک یا چندین محل می فرستند که به این دوربینها دوربینهای امنیتی هم گفته میشود که در حفاظت و نظارت هم کاربری بسیاری دارند و تقریبا در همه جا میتوان از این دوربینها استفاده کرد و از ارتکاب جرم  جلوگیری نمود .

در کل دوربینهای مداربسته آنالوگ ، فقط از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند ولی از کیفیت و امنیت بسیار پایینی برخوردار می باشند و کابل کشی بسیار سنگینی را نیز متحمل میگردند .

دوربین مداربسته دید در شب  ای اچ دی برخلاف دوربینهای آنالوگ هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت بسیار بالاتر از دوربینهای آنالوگ بوده و دارای دید در شب و کیفیت تصویر عالی با قابلیت ضبط تصاویر و انتقال تصویر روی موبایل می باشند که از لحاظ کیفیت رنگ و تصویر بسیار بالاتر از دوربینهای آنالوگ قرار دارند و برعکس دوربینهای آنالوگ ، شامل هزینه سیم کشی بسیار مقرون به صرفه ایی می باشند .

دی وی آر در دوربینهای ای اچ دی ، همان دستگاه ضبط تصاویر است که از خاصیت دیجیتالی برخوردارمیباشد که با کیفیت بالا تصاویر را ضبط و با همان کیفیت تصاویر را پخش میکند .

دوربین مداربسته به ۴دسته آنالوگ ، ahd ، شبکه و بی سیم تقسیم بندی میشوند .

دوربین های آنالوگ ،  سری اول دوربین های مداربسته می باشند که نسبت به سیستم های جدید از کیفیت قدیمی تری برخوردارند و امروزه نیز برای جاهایی مانند آرایشگاهها از آنها استفاده می کنند ، اما دوربین های مداربسته ای اچ دی تکنولوژی جدیدی داشته که کیفیت تصاویر را بهتر نشان می دهد  و قابلیت های زیادی را در خود دارد و انواع مختلفی از آن با نام های متفاوتی در بازار عرضه میگردد .

دوربین مداربسته دید در شب ahd با توجه به مزایای خود هزینه مناسبی را نیز به خود اختصاص داده که در همین خصوص  طرافداران این نوع سیستم بیشتر از سیستم های دیگر می باشد .

و اما دوربین مداربسته شبکه یا همان ip ، دوربینهای دیجیتالی میباشند که می توانند اطلاعات و فیلم ها را از طریق یک دستگاه کامپیوتر ارسال و دریافت کنند .

به طور کلی کارکرد و اصول دوربین های مدار بسته مشترک می باشد و تجهیزات یکسانی دارد ولی باید توجه داشت که  چیپ تصویر مهم ترین قسمت یک دوربین مدار بسته می باشد که وظیفه آن تبدیل کردن رشته های نوری به اطلاعات دیجیتالی می باشد.

درکل این  نوع دوربین ها طوری ساخته شده اند که نصبی راحت و راه اندازی آسانی را در پی دارند و افراد متخصص با  یادگیری یک دوره کوتاه مدت میتوانند  این سیستم ها را نصب و تنظیم کنند.

نمایندگی دوربین مداربسته در تهران

شرکت زمرد تصویر نمایندگی دوربین مداربسته در تهران ، با توجه به نیازهای مشتریان توانسته دوربینی با بهترین کیفیت و بهترین خدمات ، به شما مشتریان عزیز و ارجمند ارائه دهد و با مشاوره در زمینه قیمت و نصب دوربین مداربسته جهت آپارتمان های مسکونی ، تجاری ، اداری و کنترل از راه دور و انتقال تصویر روی موبایل در خدمت شما عزیزان ارجمند می باشد .

شرکت زمرد تصویر نمایندگی دوربین مداربسته در تهران ، با ارائه خدمات حرفه ایی نصب دوربینهای مداربسته و تجهیزات حفاظتی و نظارتی و سالها تجربه درخشان در زمینه دوربینهای مداربسته و با بکارگیری جدید ترین تکنولوژی روز دنیا به همراه گارانتی معتبر محصولات دوربین مداربسته ، در خدمت شما عزیزان می باشد .
نمایندگی دوربین مداربسته ، با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی و در سریعترین زمان ممکن ، خدمات حرفه ایی نصب دوربین مداربسته را خدمت شما عزیزان ارائه خواهد داد

شرکت زمرد تصویر نمایندگی دوربین مداربسته در تهران ، نصب دوربینهای مداربسته خود را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ممکن و با تکیه بر تجربه و دانش فنی چندین ساله و با ۲۰ سال سابقه عالی خدمت شما عزیزان ارائه خواهد داد .

در انتخاب و نصب دوربین مداربسته باید نکات زیر را رعایت کنید :

  1. انتخاب دوربینی با لنز عالی و کیفیت تصویر خوب
  2. دارای دید در شب واقعی
  3. رعایت نکات ایمنی در هنگام نصب دوربین
  4. رعایت نور کافی جهت دوربینها

برخی ازدوربینهای مداربسته با قیمتی بسیار پایین در بازار عرضه میگردند اما آیا این دوربینها از کیفیت و کارایی بالایی نیز برخوردار هستند ؟

براساس مطالعات انجام شده هرچه قیمت دوربین مداربسته بالاتر باشد از قابلیت ها ، تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته تری نیز برخوردار است ، به طور مثال کیفیت تصویر و قابلیتهای دوربینهای مداربسته آنالوگ خیلی کمتر از دوربین مداربسته ای اچ دی و آی پی است و از لحاظ قیمت هم بسیار ارزانتر از دوربینهای ای اچ دی و آی پی می باشد که به این نوع دوربینها ، دوربینهای ارزان قیمت آنالوگ گویند .

دوربین مداربسته دید در شب به چند دسته تقسیم میگردند

  • دوربینهای دام : ظاهری کروی شکل دارند و به صورت نیم دایره می باشند و درمحیطهای بسته مانند داخل ساختمانهای مسکونی ، راهروها ، ساختمانهای تجاری ، اداری و فروشگاهها نصب میگردند .
  • دوربینهای بولت : ظاهری کشیده دارند و به دلیل خاصیت ضد آب بودنشان در محیطهای باز استفاده میگردند .
  • دوربینهای مینیاتوری ( مخفی ) : این نوع دوربینها ، دوربینهای بسیار کوچکی هستند که به دلیل سایز کوچک و جاسازی در هرجا به دوربینهای مخفی یا جاسوزی معروف میباشند .
  • دوربینهای بی سیم : این نوع دوربینها از طریق اینترنت کار میکنند و جهت محیطهای بسیار بزرگ استفاده میگردد و نیازی به کابلکشی ندارد .

تفاوتهای دوربین مداربسته ای اچ دی با دوربینهای آنالوگ

  1. دوربین های مداربسته ای اچ دی برخلاف دوربینهای آنالوگ از کابلکشی بسیار مقرون به صرفه ایی برخوردار می باشد .
  2. دوربینهای ای اچ دی  برخلاف دوربینهای آنالوگ ، از رزولوشن بسیار قوی برخوردارهستند و از کیفیت و امنیت دید در شب بسیاربالاتری نسبت به دوربینهای انالوگ برخوردار می باشد .

مزایای دوربین مداربسته دید در شب

دوربینهای مداربسته منفعت های زیادی در جهت جان و مال ما دارند که یکی از این منفعت ها ، مانع شدن از وقوع جرم ، جنایت و سرقت است که در این زمینه  کمک بسیار خوبی برای ما می باشد .

با استفاده از دوربینهای مداربسته دید در شب میتوانید کودک یا سالمند خود را از طریق گوشی همراهتان به راحتی مشاهده کرده و از سلامتشان با خبر شوید  .

به طور مثال مغازه هایی که از دوربین مداربسته استفاده میکنند از امنیت بیشتری برخوردار هستند زیرا دوربینها، درحقیقت پلیسهای شبانه روز ۲۴ ساعته ایی هستند که به ما در امنیت کمک شایانی میکنند .

درحقیقت دوربینهای مداربسته از لحاظ امنیت کاربردهای بسیاری دارد که از جمله آنها میتوان به امنیت منازل شخصی ،فروشگاهها ، پارکینگ ساختمانها

مغازه ها ، هتل ها و … اشاره نمود .

از دوربین مداربسته دید در شب جهت امنیت بسیار بالای آن استفاده میکنند زیرا اتفاقاتی که در طول شبانه روز رخ میدهد به صورت کامل قابل مشاهده می باشد .

مثلا اگر شما جنس گرانقیمتی در منزل یا محل کارتان دارید باید حتما از دوربین مداربسته استفاده کنید .

معمولا مدیرانی که در محل کار خود حضور چندانی ندارند میتوانند از طریق دوربین مداربسته کارمندان خود را چک کنند و با خیال راحت به کارشان بپردازند ویا در واحدهای مسکونی کوچک ، دوربین را طوری نصب و تنظیم میکنند که ورودی واحدها را نشان دهد .

شرکت زمرد تصویر با ۲۰ سال سابقه بسیار معتبر ، از شرکت های بسیار موفق در زمینه دوربینهای مداربسته با نصب و کابلکشی حرفه ایی و گارانتی بسیار معتبر و رزومه ایی قوی ، آماده ارائه  هرگونه خدمات دوربینهای مداربسته به مشتریان گرامی می باشد .

یکی از مزایای دوربین مداربسته این است که میتواند علاوه بر ضبط تصاویر ، اتفاقاتی را که در طول شبانه روز رخ میدهد ، نکاتی را در بازپخش به شما گوش زد میکند . به طور مثال اگر شما در منزل یا محل کارتان یک کالای بسیار گران قیمتی داشته باشید باید حتما از سیستم های دوربین مداربسته با انتقال تصویر روی موبایل استفاده نمایید و قبل از اینکه مالتان به سرقت برود باید به فکر این قضیه باشید زیرا با استفاده از سیستم انتقال تصویر روی گوشی همراهتان به راحتی به استراحت پرداخته و یا به مسافرت میروید .

کنترل کردن از طریق دوربینهای مداربسته از موارد بجایی می باشد که به عنوان چشم دومتان میتوانید از آن استفاده نمایید .

شما با نصب دوربینهای مداربسته و از طریق گوشی همراه خود میتوانید به راحتی خانه یا کارخانه خود را رهاکرده و به سفر بروید زیرا از طریق گوشی همراهتان ، کاملا بر محیط مسلط خواهید بود .

دوربین مداربسته نوعی امنیت است که با استفاده از آن ، نگرانیهای افراد خانه ، محل کار و … برطرف میگردد .

دوربین مداربسته که همان چشم دوم انسان است برای محیط هایی می باشد که کمترین اشتباه در آن صورت بگیرد مانند بیمارستانها ، کارگاهها ، کارخانه ها و … زیرا باید برای مدیریت بهتر و کارآمدتر از دوربین مداربسته استفاده کرد و بدون استفاده از دوربین مداربسته در جامعه امروزی ، مدیریت شخص به تنهایی کارایی خاصی ندارد و دوربین مداربسته با نظارت بر رفت و آمد کارکنان ، مشتریان ، انبار ، مدارک حسابداری و …. بسیار واجب و ضروری است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد .

موضوع محافظت از جان و مال و تامین امنیت از طریق دوربین مداربسته موضوعی فراگیر شده طوری که شاهد استفاده گسترده از دوربین مداربسته در سرتاسر جامعه می باشیم .

شرکتهای تجاری ، موسسات آموزشی ، اداره جات دولتی و غیر دولتی ، مجموعه های تفریحی ، ساختمان های مسکونی ، مغازه ها و …. بدون در نظر گرفتن فعالیت خود به محافظت نیازدارند .

دومین مورد در نصب دوربین مداربسته ، هزینه و کیفیت بالای دوربین می باشد که شرکت زمرد تصویراین مشکل را نیزحل نموده و با کمترین هزینه و کیفیت بالای دوربینها و دید در شب قوی و واقعی و قیمتی بسیار مناسب با ۱سال گارانتی معتبر و ۱۰ سال خدمات پشتیبانی بسیار عالی  و مدرن ، به مشتریان خود عرضه نماید .

دی وی آر دوربین مداربسته

جهت ضبط تصاویر دوربین مداربسته AHD از دستگاه دی وی ار استفاده میگردد .

مزایای دوربین مداربسته در منزل یا محل کار

  • زیرنظر داشتن مجرمان

با داشتن دوربین مداربسته ، میتوانید مطمئن باشید که اگر زمانی در منزل یا محل کارتان جرمی اتفاق افتاد ، با استفاده از فیلمهای دوربین مداربسته که در دست دارید برای اثبات جرم اقدام نمایید زیرا دوربینها به شناسایی مجرم کمک شایانی کرده و همچنین تمام کارهای مجرم را نیز برسی میکنند .

اگر دوربین مداربسته در سازمان یا محل کار خود دارید این موضوع باعث میگردد تاهرگونه مورد مشکوکی را پیگیری کرده تا از بروز جرم و جنایت جلوگیری نمایید  زیرا دوربین های مداربسته مانع بسیار بزرگی برای جلوگیری از جرم و جنایت هستند که باعث ترس و وحشت مجرمان میگردد .

  • جلوگیری از اشتباهات کارکنان

با استفاده از دوربینهای مداربسته در دفاتر کاری خود میتوانید اشتباهات کارکنان را به حداقل برسانید زیرا منع کننده خوبی برای کارکنان به حساب میاید و کارکنان با دیدن دوربینهای مداربسته نمیتوانند هرگونه اشتباهی را انجام دهند زیرا این را میدانند که از طریق دوربین مداربسته تحت نظر هستند و این موضوع برای اکثر مجموعه ها ، بسیار حائز اهمیت می باشد .

  • کمک به کشف حقایق

زمانی که در محل کار ، موضوعی اتفاق میفتد افرادی هستند که به عنوان مجرم شناخته میشوند ولی شما میتوانید از طریق دوربین مداربسته دید در شب ، مجرمان واقعی را شناسایی کرده و همچنین از طریق دوربینهای مداربسته جلوی اتهام بی جهت به افراد را بگیرید .

آیا باید منزل خود را هم دوربین مداربسته نصب کنیم

جواب این سوال به دلیل مشغله های کاری زیاد که همه ما با آن مواجه هستیم  و ساعاتی از روزمان را در منزل نیستیم بله است زیرا در نبود ما فرزندان و یا افراد سالمندمان در خانه هستند که احتیاج به مراقبت دارند وما برای آنها پرستار میگیریم ولی همیشه دغدغه این را داریم که الان فرزندمان چه میکند و یا پرستار چگونه با فرزند و یا سالمندمان برخورد میکند پس بهترین گزینه برای شما دوربین مداربسته است تا از طریق انتقال تصویری که روی گوشی همراهتان دارید فرزند و سالمند و یا پرستار را چک کنید و خیالتان از هر لحاظی راحت باشد .

در قسمت پارکینگ منازل مسکونی که محل تردد ساکنان منزل است نصب دوربین مداربسته لازم و ضروری می باشد و از سوء تفاهمات جلوگیری میکند .

قیمت دوربین مداربسته دید در شب

دوربین مداربسته دید در شب ، از لحاظ قیمت به چند دسته تقسیم میگردد :

  1. کیفیت
  2. گارانتی معتبر
  3. خدمات پشتیبانی عالی

کیفیت ، گارانتی و خدمات پس از فروش عالی روی قیمت دوربین مداربسته دید در شب تاثیر بسزایی دارد که شرکت زمرد تصویر نمایندگی دوربینهای مداربسته در تهران ، دوربین های خود را با یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پشتیبانی بسیار عالی به شما عزیزان عرضه میدارد .

واحد فروش شرکت زمرد تصویر نمایندگی دوربین مداربسته در تهران ، قیمت حدودی دوربینهای مداربسته را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرسانند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

لطفاجهت کسب اطلاعات بیشترویابرآورد هزینه(قیمت) باشرکت زمرد تصویر به شماره ۸۸۹۲۵۶۸۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *