نمایندگی دوربین مداربسته در تهران

دوربین مداربسته دید در شب چیست و چگونه کار میکند
دسامبر 13, 2018
ثبت مکالمات کارین
دسامبر 17, 2018

شرکت زمرد تصویر نمایندگی دوربینهای مداربسته در تهران با توجه به نیازهای شما مشتریان عزیز ،دوربینهایی را با بهترین کیفیت و بهترین خدمات ، خدمت شما عزیزان ارائه خواهد داد .

نمایندگی دوربین مداربسته در تهران

مجموعه زمرد تصویر با مشاوره در زمینه فروش و نصب دوربینهای مداربسته جهت آپارتمان های مسکونی ، تجاری و نصب دوربینهای مداربسته و کنترل از راه دور و انتقال تصویر روی موبایل با کیفیتی عالی ، در خدمت شما عزیزان می باشد .

مجموعه زمرد تصویر با ارائه خدمات حرفه ایی در زمینه دوربینهای مداربسته و با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در سریعترین زمان ممکن ، نصب دوربینهای مداربسته را به همراه یکسال گارانتی معتبر خدمت شما عزیزان ارائه خواهد داد و با کمترین هزینه ، بابهترین کیفیت ممکن و با تکیه بر تجربه و دانش فنی چندین ساله و با ۲۰سال سابقه عالی در این زمینه ، در خدمت شما عزیزان میباشد .

در انتخاب و نصب دوربین مداربسته باید نکات زیر را رعایت کنید :

  1. انتخاب دوربینی با لنز عالی و کیفیت تصویر خوب
  2. دارای دید در شب واقعی
  3. رعایت نکات ایمنی در هنگام نصب دوربین
  4. رعایت نور کافی جهت دوربینها

برخی از دوربینهای مداربسته با قیمتی بسیار پایین در بازار عرضه میگردند اما آیا این دوربینها از کیفیت و کارایی بالایی هم برخوردار هستند ؟

براساس مطالعات انجام شده هرچه قیمت دوربین مداربسته بالاتر باشد از قابلیت ، تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته تری نیز برخوردار است ، به طور مثال کیفیت تصویر و قابلیتهای دوربین مداربسته آنالوگ خیلی کمتر از دوربین مداربسته ای اچ دی و آی پی بوده و از لحاظ قیمت هم بسیار ارزانتر از دوربین های ای اچ دی و آی پی می باشد که به این نوع دوربینها دوربینهای ارزان قیمت آنالوگ میگویند .

دوربینهای مداربسته به چند دسته تقسیم میگردند

  • دوربینهای دام  : این نوع دوربینها ، ظاهری کروی شکل و یا به صورت نیم دایره می باشند و درمحیطهای بسته مانند داخل ساختمانهای مسکونی ، راهروها ، ساختمانهای تجاری ، اداری و فروشگاهها نصب میگردند .
  • دوربینهای بولت : ظاهری کشیده دارند و به دلیل خاصیت ضد آب بودنشان در محیطهای باز استفاده میگردند .
  • دوربینهای مینیاتوری ( مخفی ) : این نوع دوربینها ، دوربینهای بسیار کوچکی هستند و به دلیل سایز کوچکی که دارند و در هرجایی میتوان این دوربینها را جاسازی کرد را دوربینهای مخفی یا جاسوزی میگویند .
  • دوربینهای IP ( تحت شبکه ): این نوع دوربینها از طریق کابل LAN و انتقال تصویر دوربین به کامپیوتر متصل شده و روی NVR نصب میگردند .
  • دوربینهای بی سیم : این نوع دوربینها از طریق اینترنت کار میکنند و جهت محیطهای بسیار بزرگ استفاده میگردد و نیازی به کابلکشی هم ندارد .
  • دوربینهای دام سقفی دید در شب :                                                                                                                                           دام به اصطلاح یعنی گرد که به سقف و در محیطهای بسته استفاده میگردد ،  دید در شب این دوربینها به این دلیل است که چراغ های ال ای دی  که در دورتادورش قرار گرفته ، در تاریکی مطلق هم دیده میشود و در حقیقت دوربینهای دام سقفی به دوربینهایی گفته میشود که شکل گنبدی شکل دارند و معمولا به دلیل اینکه ضد آب نیستند آنها را در زیر سقف قرار میدهند که در دو نوع بدنه پلاستیکی و فلزی با دید در شب در بازار موجود میباشد .                    این دوربینها معمولا در مکانهای بسته ، داخل شرکتها ، منازل و در محیط های اداری بیشترین کاربرد را دارند و نوع معمولی و دید در شب دوربینها ، بستگی به خود کاربر دارد که بخواهد از چه کیفیتی برای دوربینهایش استفاده نماید .
  • دوربینهای بولت دید در شب :                                                                                                                                                  دوربینهای بولت دوربینهایی با ظاهری کشیده میباشند که به دلیل ظاهری کشیده و ضد آب بودنشان در فضاهای بیرون استفاده میگردند .
  • دوربینهای صنعتی :                                                                                                                                                            در دوربینهای مداربسته دید در شب دام سقفی صنعتی ،چون لنز دوربین از خود دوربین جدامیباشد پس باید از لنز ۲/۸ تا ۱۲ و ۶۰ استفاده گردد وهرچه لنز دوربین بالاتر باشد دوربین از دید در شب بالاتری برخوردار میباشد .
  • دوربینهای نیمه صنعتی :                                                                                                                                                     این دوربینها کاملا شبیه به صنعتی می باشند فقط اندازه این دوربینها از صنعتی کوچکتر است به همین دلیل به نیمه صنعتی مشهور هستند .
  • دوربینهای مداربسته ریز مینیاتوری ( مخفی )                                                                                                                         دوربین مینیاتوری ( مخفی ) ، دوربینهای کوچکی هستند که در اندازه های کوچک تولید شده و دسترسی به آنها بسیار سخت است به همین دلیل به آنها  دوربین مخفی یا مینیاتوری گفته میشود که اغلب ، تصاویرشان از طریق دی وی آر ضبط میگردد و از طریق کنترل از راه دور هم قابل تنظیم می باشند ، این نوع دوربینها را در اشیاء ، تلویزیون ، تلفن و یا حتی در گیاهان هم میتوان جاسازی نمود به همین دلیل به آنها دوربینهای مخفی یا جاسوسی میگویند .
  • دوربینهای مداربسته  IP ( تحت شبکه ) :                                                                                                                                  این نوع دوربینها از طریق کابل LAN و انتقال تصویر دوربین به کامپیوتر متصل شده و روی دستگاه NVR نصب میگردند که این نوع دوربینها یک ورودی LAN و یک ورودی برق و یک ورودی برای میکروفن دارند که برای دوربینهای ip، دستگاه NVR جهت ضبط تصاویرنصب میگردد و از طریق کابل LAN ، دوربینها به NVR نصب میگردند ولی این نوع دوربینهای تحت شبکه ( IP )، بسیار گران ولی در عین حال بسیار حرفه ایی و با کیفیت عمل میکنند که از مزایای این دوربینها کیفیت بسیار بالای تصاویر ، پهنای باند ، کنترل از راه دور ، تصویری بسیار قوی و امکان ارسال صدا ، برق ، تصویر و شبکه رادارا می باشند قابلیت بسیار مهمی که این نوع دوربینها دارند این است که بدون دی وی آر هم کارمیکنند و تصاویر را در خود ضبط مینمایند و تنها عیب این دوربینها قیمت بالای آنها می باشد ولی از لحاظ کیفیت تصاویر بسیار عالی عمل میکنند ، کیفیت تصویرشان از ۱مگاپیکسل تا ۸ مگاپیکسل می باشد.
  • دوربینهای مداربسته بی سیم :                                                                                                                                              نمونه دیگر دوربین که خیلی هم پرکاربرد است دوربینهای بی سیم میباشد ، این نوع دوربینها از طریق اینترنت کار میکنند و برای محیطهای بسیار بزرگ استفاده میگردند ولی اگر امکان کابلکشی برایتان وجود دارد از نصب دوربینهای بی سیم خودداری نمایید زیرا ثبات کمتری نسبت به دوربینهای باسیم دارند

دوربینهای مداربسته آنالوگ 

دوربین های آنالوگ ، سری اول دوربین های مدار بسته می باشند که نسبت به دوربین های جدید از کیفیت قدیمی تری برخوردارهستند و امروزه نیز برای جاهای ساده تر از این دوربینها استفاده میگردد ، اما دوربین های مداربسته ahd تکنولوژی جدیدی داشته که کیفیت تصاویر را بهتر نشان می دهد  و قابلیت های زیادی دارد که انواع مختلفی از آن با نام های متفاوتی در بازار عرضه میگردد .

دوربینهای آنالوگ از لحاظ قیمت بسیارمقرون به صرفه هستند ولی از کیفیت بسیار پایینی برخوردار می باشند و هزینه سیم کشی بسیار بالایی را نیز در برمیگیرند و همچنین از لحاظ امنیت هم بسیار ضعیف عمل میکند ولی این نوع دوربینها از لحاظ کابلکشی به دلیل کیفیت پایینی که دارند مقرون به صرفه نیستند و باعث میگردد که شما هزینه زیادی را متحمل گردید .

دوربینهای مداربسته ای اچ دی

دوربینهای AHD برخلاف دوربینهای آنالوگ ، از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند که دارای دید درشب و کیفیت تصویر عالی با قابلیت ضبط تصاویر و انتقال تصویر با کیفیت عالی روی موبایل می باشند .

دوربینهای مداربسته با کیفیت ای اچ دی از لحاظ کیفیت بسیار در مراتب بالاتری نسبت به آنالوگ قرار دارند زیرا دارای رنگ و تصویر بسیار عالی می باشند و هزینه و سیم کشی بسیار پایینی نسبت به آنالوگ دارند .

دوربین مداربسته دید در شب ای اچ دی ، نوعی دوربین با کیفیت و رنگ بسیار بالا و دید در شب قوی می باشند و در زمینه نصب  و سیم کشی نسبت به دوربینهای آنالوگ با قیمت بسیار پایینتری انجام میگردد  .

شرکت زمرد تصویر با ارائه نصب دوربینهای مداربسته با کیفیت بالا و قیمتی مناسب ، سعی در برآوردن نیازهای شما عزیزان دارد .

دوربینهای ای اچ دی از لحاظ لنز بسیار با کیفیت بوده و دارای دید در شب فوق العاده قوی و واقعی می باشند ، این دوربینها از قابلیت انتقال تصویر رایگان روی موبایل یا تب لت نیز برخوردار هستند که از این نوع دوربینها برای نگهداری از کودک و سالمند هم استفاده میگردد .

دوربینهای مداربسته ای اچ دی با توجه به مزایای خود ، هزینه مناسبی را نیز به خود اختصاص داده که در همین خصوص  طرافداران این نوع دوربین بیشتر از دوربینهای دیگر می باشد .

دی وی آر در دوربینهای ای اچ دی  همان دستگاه ضبط تصاویر میباشد ، که از خاصیت دیجیتالی برخوردار بوده و با کیفیت عالی، تصاویر را ضبط و پخش خواهد کرد .

درکل این  نوع دوربین ها ، طوری ساخته شده اند که نصب و راه اندازی آسانی را در پی دارند و افراد متخصص با یادگیری یک دوره کوتاه مدت میتوانند  این دوربینها را نصب و تنظیم کنند.

شرکت زمرد تصویر به صورت کاملا تخصصی ، اقدام به معرفی فروش و خدمات پس از فروش دوربینهای مداربسته ای اچ دی کرده که به بهترین نوع طراحی شده و آماده ارائه می باشند*

تفاوتهای دوربینهای مداربسته آنالوگ با ای اچ دی

  • دوربینهای ای اچ دی از کابلکشی بسیار مقرون به صرفه تری نسبت به دوربینهای آنالوگ برخوردار میباشند .
  • قابلیت دیگر و مهم دوربینهای ای اچ دی نسبت به آنالوگ ، انتقال تصویر با کیفیت عالی روی موبایل یا تب لت می باشد و درهرجایی که باشید میتوانید از طریق موبایل یا تب لت روی موبایل ، منزل یا محل کار خودتان را ببینید ولی برای انتفال تصویردر دوربینهای آنالوگ ابتدا باید آی پی استاتیک را از مخابرات خریداری کنید و ماهیانه پولی را بابت آی پی استاتیک خریداری شده به مخابرات پرداخت نمایید  .
  • بزرگترین نقطه قوت دوربینهای مداربسته AHD در رابطه با کابل مصرفی و رزولوشن ۲مگاپیکسل بسیار قویشان میباشد .
  • دوربینهای ای اچ دی ، جدیدترین نسل دوربینهای مداربسته ایی هستند که بعد از دوربینهای آنالوگ وارد بازار شده و از کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد .

شرکت زمرد تصویردر بین دوربینها ، دوربین مداربسته ای اچ دی با قابلیت دید در شب عالی را به شما عزیزان پیشنهاد میدهد که در زیر به برخی از قابلیتهای دوربینهای ای اچ دی اشاره خواهیم نمود :

قابلیتهای دوربین مداربسته دید در شب ای اچ دی

دوربینهای مداربسته دید در شب ای اچ دی ، از کیفیت تصویر بسیار عالی و دید درشب با قابلیت ضبط تصاویر و انتقال تصویر روی موبایل با کیفیت عالی برخوردار است  که از لحاظ قیمت هم بسیار مقرون به صرفه تر از دوربینهای دیگر میباشند .

دوربین مداربسته ای اچ دی  ، نوعی دوربین با کیفیت دید در شب عالی می باشد که دارای کیفیت بسیار بالا و دید در شب قوی می باشد وهزینه سیم کشی در دوربین AHD نسبت به دوربین آنالوگ بسیار پایینتر است .

شرکت زمرد تصویر با ارائه دوربین مداربسته ای اچ دی ، سعی در برآوردن نیازهای شما عزیزان با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بسیار عالی می باشد .

دوربینهای ای اچ دی ، از لحاظ لنز بسیار با کیفیت بوده و دارای دید در شب فوق العاده و واقعی می باشند ، این نوع دوربینها از قابلیت انتقال تصویر با کیفیت عالی روی موبایل یا تب لت برخوردار می باشند که از این نوع دوربینها برای نگهداری از کودک و سالمند هم استفاده میگردد .

دوربین مداربسته دید در شب ای اچ دی  با توجه به مزایای خود ، هزینه مناسبی را نیز به خود اختصاص داده که در همین خصوص  طرافداران این نوع دوربین بیشتر از دوربینهای دیگر  می باشد .

دستگاه دی وی آر دوربینهای ای اچ دی ، همان دستگاه ضبط تصاویر میباشد که از خاصیت دیجیتالی برخوردار است که با کیفیت بالا ، تصاویر را ضبط و با همان کیفیت تصاویر را پخش میکند  .

ازطریق دستگاه دی وی آر میتوانید تصاویر دوربین خود را ضبط و از طریق هارد یا همان حافظه دستگاه به مدت دلخواه تصاویر را ذخیره کنید ، که دی وی آر ها از ۴ کانال شروع میشوند و به ۳۲ کانال هم ختم میگردند و هارد یا همان حافظه دوربین با توجه به تعداد دوربین و نحوه ضبط و مقدار روزی که میخواهید ذخیره کند بستگی دارد .

دوربین مداربسته ای اچ دی دارای لنز ، سنسور ، کدینگ های ویدیویی ، انتقال تصویر روی موبایل و همچنین نرم افزار های مرتبط با دوربین و شبکه می باشد که اولین شرکت دوربین مداربسته ، در کشور چین بوده که دستگاه ۸کاناله ضبط تصاویر را راه اندازی نمود .

اعتبار ما به ارائه خدمات فوق به مشتریان عزیز می باشد :

  1. کیفیت فول اچ دی با زاویه دید بالا
  2. کیفیت دید در شب با وضوح دید بالا
  3.  انتقال تصویر روی گوشی موبایل با کیفیت بالا
  4. مقاوم در برابر آب
  5. دارای یکسال گارانتی بی قید و شرط
  6. دارای ۱۰ سال خدمات پشتیبانی بسیار عالی

نکته مهم :

هیچوقت کیفیت دوربین ، مربوط به برند خاصی نمیباشد بلکه نحوه نصب ، کابلکشی ،  پشتیبانی و گارانتی ، از شرکتهایی که دارای رزومه معتبر می باشند قابل قبول تر میباشد .

شرکت زمرد تصویر با ۲۰ سال سابقه درخشان  از شرکت های بسیار موفق در زمینه دوربینهای مداربسته بوده که با نصب و کابلکشی حرفه ایی و گارانتی بسیار معتبر و رزومه ایی قوی ، آماده ارائه  هرگونه خدمات دوربینهای مداربسته به مشتریان گرامی می باشد .

پیشنهاد ما به شرکتهایی که مجهز به دستگاه سانترال هستند ، نصب دوربینهای AHD با قابلیت انتقال تصویر رایگان روی موبایل می باشد ، زیرا کارمندان بادیدن دوربین  ، دقت بیشتری روی رفتار و قوانین شرکت خواهند داشت و به طور ناخوداگاه از جرم و یا دزدی جلوگیری کرده و طبق نظریه روان شناسان دراین مواقع وقتی مردم بدانند توسط دوربین چک میشوند بسیار محتاطانه رفتار خواهند کرد  .

مزایای دوربینهای مداربسته

  1. کاهش وقوع جرم
  2. کمک به تحقیقات پلیس
  3. جلوگیری از دزدی و جرم
  4. محافظت از کودک یا سالمند
  5. نظارت بر محل کار یا منزل از طریق انتقال تصویر روی موبایل
  6. امنیت بیشترجان و مال
  7. یکی از مزایای مهم دوربینهای مداربسته انتقال تصویر رایگان روی گوشی همراهتان می باشد .
  8. یکی دیگر از مزایای دوربینهای مداربسته این است که میتواند علاوه بر ضبط تصاویر ، اتفاقاتی را که در طول شبانه روز رخ میدهد نکاتی را در بازپخش به شما گوش زد کند . به طور مثال اگر شما در منزل یا محل کارتان یک کالای بسیار گران قیمتی داشته باشید باید حتما از سیستم  دوربینهای مداربسته با انتقال تصویر روی موبایل استفاده نمایید و قبل از اینکه مالتان به سرقت برود باید به فکر این قضیه باشید زیرا با استفاده از سیستم انتقال تصویر روی گوشی همراهتان به راحتی به استراحت پرداخته و یا میتوانید به مسافرت بروید .

کنترل کردن از طریق دوربینهای مداربسته از موارد بجایی می باشد که به عنوان چشم دومتان میتوانید استفاده نمایید .

شما با نصب دوربینهای مداربسته و از طریق گوشی همراه خود میتوانید به راحتی خانه یا محل کارخود را رهاکرده و به سفر بروید و از طریق انتقال تصویری که روی گوشی همراهتان دارید ، روی محیط منزل و یا محل کار خود مسلط باشید .

دوربینهای مداربسته نوعی امنیت برای افراد خانواده است که با استفاده از دوربینهای مداربسته ، نگرانیهای افراد خانه ، محل کار و … برطرف میگردد .

  1.  دوربینهای مداربسته منفعت های زیادی در جهت جان و مال ما دارند که یکی از این منفعت ها ، مانع شدن از وقوع جرم ، جنایت و سرقت می باشد که در این زمینه  کمک بسیار خوبی برای ما می باشد .

با استفاده از دوربینهای مداربسته میتوانید کودک یا سالمند خود را از طریق گوشی همراهتان به راحتی مشاهده کرده و از سلامتشان باخبر گردید .

به طور مثال مغازه هایی که از دوربین استفاده میکنند از امنیت بیشتری برخوردار هستند زیرا دوربینها، درحقیقت پلیسهای شبانه روز ۲۴ ساعته ایی هستند که به ما در امنیت کمک شایانی میکنند .

مزیت دیگردوربین مداربسته خوب این است که شما میتوانید غیابی شاهد همه اتفاقات شرکت از طریق انتقال تصویر روی موبایلتان باشید و تسلط بیشتری روی شرکتتان داشته باشید .

درحقیقت دوربینهای مداربسته از لحاظ امنیت کاربردهای بسیاری دارند که از جمله آنها میتوان به امنیت منازل شخصی ،فروشگاهها ، پارکینگ ساختمانها،مغازه ها ، هتل ها و … اشاره نمود .

شرکت زمرد تصویر خدمات زیر را خدمت شما عزیزان ارائه خواهد داد :

  1. نصب دوربین مداربسته
  2. انتقال تصویر روی گوشی همراه
  3. فروش دوربین مداربسته
  4. مشاوره و پشتیبانی در زمینه دوربین
  5. کابلکشی دوربینهابا افراد متخصص و در سریعترین زمان ممکن
  6. نصب و خدمات پشتیبانی عالی دوربینها با کیفیت سرویس دهی عالی و نصب اصولی
  7. جابجایی ، سرویس و رفع خرابی دوربینها جهت مغازه ها ، فروشگاهها ، پارکینگها ، کارگاهها ، آپارتمانها ، انبارها ، مراکز دولتی و انواع شرکت و ویلاها از صفر تا صد با گارانتی معتبر شرکت زمرد تصویر                                                                                                                   زمرد تصویر نمایندگی دوربینهای مداربسته در تهران ، با توجه به نیاز شما مشتریان عزیز ، دوربینهایی متناسب با بودجه و با کیفیت بالایی خدمتتان عرضه میدارد .                                                                                                                                                               شرکت زمرد تصویر با مشاوره در زمینه قیمت ، نصب و کابلکشی دوربینهای مداربسته جهت آپارتمانهای مسکونی ، تجاری و نصب دوربینهای مداربسته و کنترل از راه دور با انتقال تصویرروی موبایل و خدمات پشتیبانی بسیار عالی در خدمت شما عزیزان می باشد شرکت زمرد تصویر نمایندگی دوربین مداربسته ، توسط گروهی از مهندسان متخصص و با تجربه در کار و نصب دوربینهای مداربسته با مناسبترین قیمت ، شما عزیزان را در این زمینه یاری میکند و خدمات عالی را به شما عزیزان عرضه میدارد .

قیمت 

دوربینهای مداربسته از لحاظ قیمت به چند دسته تقسیم میگردند :

  • کیفیت
  • نوع گارانتی
  • خدمات پشتیبانی عالی

مجموعه زمرد تصویر ، دوربینهای خود را با یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پشتیبانی بسیار عالی به شما عزیزان ارائه خواهد داد .

واحد فروش زمرد تصویر ، قیمت حدودی دوربینهای مداربسته را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرساند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

امیدواریم مطالب ارائه شده این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و با استفاده از مطالبی که برایتان گردآوری کردیم بتوانید محصول ایده آل خود را خریداری نمایید .

           ** شماره تماس زمرد تصویر: ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱                                    شماره همراه : ۴۱۱۸۳۴۳-۰۹۱۹ **

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *