دوربین مداربسته دید در شب چیست و چگونه کار میکند

سانترال پاناسونیکTDA100DBA
دسامبر 8, 2018
نمایندگی دوربین مداربسته در تهران
دسامبر 17, 2018

دید در شب یک قابلیت بسیار خاصی به شمار میرود که در اکثر دوربینها وجود دارد ولی باید در نظر داشته باشید که دوربینی را انتخاب کنید که دید در شب واقعی با کیفیت عالی داشته باشد و تصاویر را کامل و واضح نمایش دهد .

جهت مراقبت از منزل در هنگام شب باید از یک دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب عالی استفاده کرد تا بتواند تصاویر را به راحتی تشخیص دهد           اما باید این نکته را در نظر داشته باشیم که چه عامل تاثیر گذاری باعث دید در شب عالی یک دوربین مداربسته می باشد زیرا دوربینهایی که دید در شب خوبی نداشته باشند اکثرا فیلم هارا بی کیفیت و یا تار نشان خواهد داد که تاثیر زیادی در دستگیری مجرم نیز نخواهد داشت .

دوربین دید در شب دوربینی است که بدون روشنایی کار میکند یعنی حتی وقتی در تاریکی مطلق هم باشید به شما کمک میکند تا از محیط خود باخبر باشید .

دوربینهای دید در شب دارای تقویت کننده های نوری برای وضوح تصویر هستند و ماده ایی به نام فتوکاوند بر روی عدسی دوربین قرار دارد که به نور حساس است و با انعکاس نور حتی نور کم به دوربین باعث میگردد تا الکترون ساطع گردد و الکترون های تولید شده توسط یک میدان الکتریکی وارد روزنه های صفحه شده و دیوار داخلی را پوشش میدهد و فعالیت بیشتر الکترونها باعث تولید تصویر بهتر در شب میشوند .

برای دوربینهای مداربسته دید در شب مهم نیست که شرایط محیطی چگونه است زیرا مادون قرمز در دوربینهای دید در شب میزان گرما را از اشیای موجود در محیط میگیرد و بدون روشنایی هم میتواند اطلاعات را بخواند .

یکی از مهم ترین موارد در انتخاب دوربین مداربسته دید در شب میزان برد دوربین میباشد که باید دارای برد متر تا  متر باشد .

دردوربین های مداربسته دید در شب ، باید دنبال چه چیزی باشیم

در دوربینهای مداربسته دید در شب باید به دنبال اجزای کلیدی دوربین باشیم که شامل موارد زیر میباشد :

  • سنسور مادون قرمز
  • کیفیت تصویر
  • میدان دید وسیع
  • دید در شب قوی

در حقیقت دوربینهای مداربسته دید در شب بدلیل چراغ های ال ایی دی مادون قرمزی که دور تا دور خود دارند ، اطراف خود را روشن کرده و امکان تصویر برداری در شب  با کیفیت بالا را انجام خواهند داد .

قابلیت دید در شب در دوربینهای مداربسته از مهمترین ویژگی آنها می باشد که باید در هنگام خرید ، دوربینی را انتخاب کنید که از نظر دید در شب عالی باشد زیرا در مواقع دزدی و … خیلی به شما کمک خواهد کرد .

و حالا باید پرسد که چگونه میتوانیم دید در شب دوربینمان را قوی کنیم ودر پاسخ به این سوال باید گفت وقتی لنزدوربین مداربسته خود را هر چند وقت یکبار از گرد و غبار پاک کنید و لنز دوربین را تمیزکنید از دید در شب بهتری برخوردارخواهید شد .

مزایای دوربین مداربسته دید در شب

  • مجهز به مادون قرمز
  • قابل استفاده در محیطهای داخل و بیرون
  • حساسیت بالای سنسورها به نور
  • امکان تغییر از حالت رنگی به سیاه و سفید
  • مجهز به حالت روز و شب
  • حساسیت به گرد و غبار و برف و باران
  • فیلتر ICR
  • تنوع بالا و مصرف انرژی پایین

نصب دوربین مداربسته بعد از کارشناسی 

اگر در فضای داخل ساختمان ، جعبه تقسیم دوربینها رابخواهیم نصب کنیم ،سیم و کابلها را از داخل داکت رد کرده واز طریق فیش BNC دوربینها را نصب میکنیم ، یک آدابتور هم در جعبه تقسیم قرار میدهیم تا برق دوربینها تامین گردد و اگر جعبه تقسیم را در فضای بیرون نصب کنیم ، کابلها را از لوله فلکسی باید عبور داده و تا دستگاه دی وی ار بیاوریم ، لوله فلکسی برای این منظور است که باد و باران باعث خرابی کابل دوربین نگردد و صدمه ایی به کابلها نزند و برای امنیت بیشتر سیمها و بریده نشدنشان توسط دزدان استفاده میگردد .

قیمت دوربین مداربسته دید در شب

دوربینهای مداربسته از لحاظ قیمت به چند دسته تقسیم میگردند :

  • کیفیت
  •  گارانتی معتبر
  • خدمات پشتیبانی عالی

مجموعه زمرد تصویر، دوربینهای خود را با یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پشتیبانی بسیار عالی به شما عزیزان ارائه خواهد داد .

واحد فروش زمرد تصویر ، حدود قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرساند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

امیدواریم مطالب ارائه شده این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و با استفاده از مطالبی که برایتان گردآوری کردیم بتوانید محصول ایده آل خود را خریداری نمایید .

*شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت دوربینهای مداربسته را از زمرد تصویر نمایندگی دوربین مداربسته در تهران  بخواهید *

**لطفاجهت کسب اطلاعات بیشترویابرآورد هزینه(قیمت) باشرکت زمرد تصویر به شماره ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱ و یا شماره همراه ۴۱۱۸۳۴۳-۰۹۱۹ تماس حاصل فرمایید **

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *