کارت توسعه سانترال ۸۲۴ پاناسونیک

کارت شهری پاناسونیک ۶۱۸۱
نوامبر 17, 2020
کارت سانترال پاناسونیک ۸۲۴۸۳
نوامبر 28, 2020

مشخصات کارت توسعه ۸۲۴ :

  • پشتیبانی ۳خط شهری و ۸ خط داخلی
  • ارتقاء ظرفیت به ۶ خط شهری و ۱۶ خط داخلی
  • نصب روی سانترال ۸۲۴ پاناسونیک
  •  گارانتی معتبر
  • قیمت : تماس بگیرید

کارت توسعه سانترال ۸۲۴ پاناسونیک

 سانترال ۸۲۴ پاناسونیک در حالت عادی از ۳ خط شهری و ۸ خط داخلی شروع شده که در صورت نیاز به افزایش باید ازکارت افزایش سانترال ۸۲۴ استفاده
نمایید و جهت ارتقای کامل باید دوعدد کارت توسعه ۸۲۴۸۳ و ۸۲۴۸۰ جاگذاری شود تا یک سانترال ۸۲۴ کامل داشته باشید .
کارت سانترال ۸۲۴ که به کارت ۳ به ۸ معروف است میتواند ۸ خط داخلی هایبرید و ۳ خط شهری را فعال نماید .

سانترال پاناسونیک ۸ به ۲۴ توانایی این را دارد تا ظرفیت ۳ خط شهری و ۸ خط داخلی را به وسیله کارت توسعه به ۶ خط شهری و ۱۶ خط داخلی و در نهایت به ۸ خط شهری و ۲۴ خط داخلی افزایش دهد .

کارت پاناسونیک ۸۲۴ مدل ۸۲۴۸۳ که به کارت ۳به ۸ معروف است فقط روی سالنترال پاناسونیک ۸۲۴ قابل نصب است و ۸ خط داخلی هایبرید را براحتی میتواند برایتان فعال کند تا بتوانید از تلفنهای سانترال پاناسونیک مدل ۷۷۳۰ استفاده نمایید .

کارت ۳۰۸ جهت افزایش ظرفیت خطوط شهری و داخلی سانترال ۸۲۴ پاناسونیک مورد استفاده قرار میگیرد که ۳ خط شهری و ۸ خط داخلی را به دستگاهتان اضافه میکند و با نصب این کارت مرکز تلفنتان را از ۳ خط شهری و ۸ خط داخلی به ۶ خط شهری و ۱۶ خط داخلی و در نهایت به ۸ خط شهری و ۲۴ خط داخلی میتوانید افزایش دهید و چنانچه شما عزیزان قصد دارید دستگاه سانترال خود را از ظرفیت ۳۰۸ به ۶۱۶ و یا نهایتا ۸۲۴ افزایش دهید تنها راه چاره شما خرید کارت توسعه ۸۲۴ پاناسونیک میباشد فقط توجه داشته باشید که کارت افزایش ۸۲۴ طوری طراحی شده که ۸سوکت دارد و شما میتوانید به هر سوکت یک خط داخلی متصل کنید .

این دستگاه به صورت پیش فرض از کالرآیدی پشتیبانی نمیکند وبرای فعالسازی کالرآیدی بر روی این دستگاه باید کارت کالرآیدی را خریداری کرده و بر روی اسلت دوم که مخصوص این کارت است نصب نمایید و این را بدانید که هر کارت کالرآیدی فقط ۳خط شهری را ساپورت میکند پس اگر از ۸ خط شهری و ۲۴ خط داخلی استفاده میکنید اگر میخواهید کالرآیدی بر روی تمام خطوط شهریتان فعال شود باید ۳عدد کارت کالرآیدی خریده و نصب کنید .

یکی از قابلیتهای مهم سانترال ۸۲۴ ، افزایش خطوط شهری و داخلی بر اساس نیاز مشتری میباشد که این دستگاه برای اینکار از کارت ۳۰۸ مدل  ۸۲۴۸۳ استفاده میکند که قابلیت دوبرابر کردن سانترال را دارد یعنی از ۳خط به ۶ خط شهری افزایش میابد و از ۱۶ گوشی هایبرید ۷۷۳۰ میتوانید استفاده کنید و با گذاشتن کارت ۸۲۴۸۰ از ۶ خط به ۸ خط شهری و از ۱۶ به ۲۴ خط داخلی تبدیل  میگردد و با نصب کارت آخر یعنی ۸۲۴۸۰ فقط از ۸ گوشی آنالوگ میتوانید استفاده نمایید .

اگر شرکت کوچکی دارید و ارتباط شهری و داخلی خیلی برایتان مهم است شرکت ارتباط گستران سیستم سانترال ۸۲۴ پاناسونیک را به شما عزیزان پیشنهاد میکند .

در حقیقت با خرید این دستگاه سانترال ، یک ارتباط کاملا رایگان را برای خود و شرکتتان فراهم نموده اید زیرا تمامی کارمندان در تمام قسمتها به صورت رایگان میتوانند با یکدیگر و بدون بی نظمی در ارتباط باشند .

شما عزیزان در صورت تمایل میتوانید کارت ۳۰۸ سانترال ۸۲۴ را به صورت کاملا اورجینال و اصل به همراه یکسال گارانتی و پشتیبانی عالی از شرکت ارتباط گستران نمایندگی مرکزی پاناسونیک تهیه نمایید .

جهت نصب این کارت ، ابتدا دستگاه سانترال را خاموش کرده و سپس درب دستگاه را باز کنید و ۲عدد کانکتور به همراه کارت افزایش که به شما داده شده را در محل نصب کارت قرار دهید و سپس کارت فوق راروی کانکتورها قرار دهید و به سمت پایین فشار دهید و با استفاده از پیچی که در دست دارید کارت هارا روی کانکتورها محکم کنید و سپس درب دستگاه را ببندید .

قیمت کارت توسعه سانترال ۸۲۴ پاناسونیک

کارت افزایش پاناسونیک از لحاظ قیمت به چند دسته تقسیم میگردد :

  • کیفیت
  •  گارانتی
  •  پشتیبانی عالی
    ارتباط گستران کارتهای خود را با یکسال گارانتی و خدمات پشتیبانی بسیار عالی به شما عزیزان ارائه خواهد داد .

واحد فروش شرکت ارتباط گستران قیمت حدودی این کارت را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرساند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

امیدواریم مطالب ارائه شده این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و با استفاده از مطالبی که برایتان گردآوری کردیم بتوانید محصول ایده آل خود را خریداری نمایید .

*شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت سانترال پاناسونیک ۶ به ۱۶را از شرکت ارتباط گستران نمایندگی مرکزی پاناسونیک بخواهید *

     ** شماره تماس ارتباط گستران : ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱                                   شماره همراه : ۴۱۱۸۳۴۳-۰۹۱۹ **

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *