بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز

نمایندگی مرکزی کارین
جولای 28, 2018
گوشی پاناسونیک ۷۶۶۵ دست دوم
جولای 29, 2018

دوربینهای مداربسته دارای مدلهای مختلفی هستند که برای افزایش امنیت استفاده میشوند در این خصوص بسیاری از افراد قصد دارند  دوربینهای مداربسته را در فضاهای باز استفاده کنند که دوربینهایی را که در فضاهای باز استفاده میشوند را دوربینهای اوت دور هم میگویند که دارای ویژگیهای زیادی هستند .

بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز

معمولا در محیطهای باز از دوربینهایی که در برابر آب ، خاک و گرد و غبار مقاومت بالایی داشته باشد و از کیفیت و دید در شب خوبی برخوردار باشد استفاده میشود .

دوربینهای مداربسته را علاوه بر محیطهای بسته در محیطهای بازهم استفاده میکنند که در فضاهای باز نیازمند ویژگیهای زیادی میباشد که برخی از دوربینها هم در فضای سرپوشیده و هم در فضای باز قابل نصب میباشند .

کیفیت تصویر در دوربینهای مداربسته مهمترین ویژگی میباشد زیرا هر چه کیفیت تصویر دوربینها بهتر باشد جزئیات بیشتری از تصاویر را در اختیارتان قرار میدهد ، کیفیت تصویر در دوربینهای مداربسته از مهمترین ویژگی میباشد تا بتوان از هر جزئیاتی باخبر شد .

علاوه بر کیفیت تصویر به زاویه دید دوربینها هم توجه داشته باشید زیرا هر چه زاویه دید دوربینها بیشتر باشد دوربین میتواند محیط وسیعتری را پوشش دهد .

یک دوربین با زاویه دید بالامیتواند بخشهای زیادی از فضا را پوشش دهد و همچنین یک دوربین با زاویه دید بالا میتواند دید خوبی از چند نقطه را فراهم کند .

نصب دوربین مداربسته در فضای باز به دلیل تغییرات نور باعث افت کیفیت تصویر میشود به همین دلیل لازمه که دوربینی را انتخاب کنید که فیلم های واضحی را ثبت کند توصیه ما این است که از دوربینی با کیفیت بالا برای فضای باز استفاده کنید زیرا اگر دوربین مداربسته نتواند تصاویری با کیفیت بالا ارائه دهد عملا کارایی زیادی نخواهد داشت .

از مهمترین مراحل نصب دوربین مداربسته انتخاب محل مناسب میباشد که در این مرحله باید محلی مناسب را برای نصب دوربین انتخاب کنید تا بتوانید حداکثر استفاده از دوربین را داشته باشید .

از جمله جاهایی که باید برای نصب دوربین در نظر گرفته شود درهای پشتی ، در ورودی و پنجره های بدون حفاظ میباشد پس سعی کنی نقاط آسیب پذیر را پوشش دهید .

از نکات مهم دیگر در نصب دوربین های مداربسته ارتفاع نصب دوربین و فاصله ایی است که باید بین دوربینهای مداربسته در نظر گرفته شود .

دوربینهای مداربسته ایی که در فضای باز استفاده میشوند ممکن است در معرض شرایط آب و هوایی نامساعد مانند برف و باران ، گرد و غبار و … قرار بگیرند پس در نظر داشته باشید که دوربینی را انتخاب کنید که در برابر این شرایط مقاومت بالای داشته باشد .

دوربین مداربسته در فضای باز باید از قابلیت دید در شب عالی برخوردار باشد زیرا دوربینها با قابلیت دید در شب عالی به دوربین این اجازه را میدهند تا در شرایطی هم که نور کم است تصاویر با کیفیتی ارائه دهند .

پس با توجه به موارد گفته شده ، دوربین مداربسته برای فضای باز باید دارای کیفیت تصویر بالا ، زاویه دید گسترده ، مقاوم در برابر شرایط آب و هوا و قابلیت دید در شب عالی باشد .

دوربین مداربسته در فضای باز باید در جایی قرار بگیرد که دید مناسبی را ارائه دهد پس نقاط مختلف را برسی کنید تا مناطق آسیب پذیر را بیابید زیرا سارقان برای ورود به محیط از محیطهایی که دارای در و پنجره هستند استفاده میکنند پس بهترین نقاط برای نصب دوربین مقابل در و پنجره میباشد زیرا سارقان به محض ورود شناسایی میشوند .

توجه داشته باشید که هنگام نصب دوربین در فضای باز مانعی مانند برگ درخت و … وجود نداشته باشد و هرچند وقت یکبار محل نصب ر ا چک کنید تا رشد گیاه باعث عدم دید دوربین نگردد .

سعی کنید دوربین را در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهید زیرا در عملکرد دوربین اختلال ایجاد میکند .

قیمت دوربین مداربسته برای فضای باز

دوربینها از لحاظ قیمت به چند دسته تقسیم میگردند :

  • کیفیت
  • نوع گارانتی
  •  پشتیبانی عالی

مجموعه زمرد تصویر نمایندگی دوربین مداربسته در تهران ، دوربینهای خود را با یکسال گارانتی معتبر و ۱۰ سال خدمات پشتیبانی بسیار عالی به شما عزیزان ارائه خواهد داد .

واحد فروش زمرد تصویر ، قیمت حدودی دوربینهای مداربسته را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرساند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

امیدواریم مطالب ارائه شده این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و با استفاده از مطالبی که برایتان گردآوری کردیم بتوانید محصول ایده آل خود را خریداری نمایید .

*شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی را از مجموعه زمرد تصویر بخواهید *

    **شماره تماس زمرد تصویر : ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱                                                 شماره همراه : ۴۱۱۸۳۴۳-۰۹۱۹ **

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *