سانترال دیجیتال پاناسونیک

قیمت سانترال پاناسونیک دست دوم
آگوست 2, 2018
نمایندگی پاناسونیک ولیعصر
آگوست 4, 2018

ارتباط گستران نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه فروش ، نصب ،راه اندازی و برنامه ریزی سانترالهای پاناسونیک فعالیت ویژه ایی دارد و در راستای ارائه هرچه بهترخدمات خود به مشتریان عزیز تلاش میکند و آماده ارائه هرگونه خدمات با بالاترین کیفیت ، بهترین خدمات و مناسبترین قیمت به شما عزیزان میباشد .

سانترال دیجیتال پاناسونیک

از دستگاههای سانترال دیجیتال میتوان به سانترال های tda ، tde وns500 اشاره کنیم که یکی از سانترالهای دیجیتال دستگاه TDA100DBA میباشد و از محصولات منحصر به فرد شرکت پاناسونیک است که با وزن ۱۲ کیلوگرم و با رنگ آبی نفتی وارد بازار شده که مصرف برقش در حدود ۱۵۶ وات بوده و در ابعاد  ۲۷۰×۳۳۴×۳۹۰ میلیمتر میباشد و بدلیل فراهم کردن امکانات ارتباطی زیادی که دارد مورد توجه بسیاری از شرکتها و سازمانها قرار گرفته است .

این دستگاه برای مجموعه های کوچک تا متوسط به عنوان یک انتخاب عالی محسوب میگردد و این مدل خوش ساخت و با کیفیت میتواند تمام نیازهای یک مجموعه را برآورده کند زیرا از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون و به صرفه بوده و در بین مدیران کسب و کار نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است .

مهمترین معیار مدیران کسب و کار جهت خرید دستگاه سانترال ، میزان ظرفیت خطوط شهری و داخلی آن میباشد یعنی دستگاهی که علاوه بر داشتن قیمت مناسب بتواند ظرفیت خطوط شهری و داخلی مناسبی هم داشته باشد که این سانترال به صورت پیش فرض از ۸ خط شهری و ۲۴ خط داخلی آنالوگ و ۲خط داخلی دیجیتال بهرمند شده است .

قابلیت صندوق صوتی ، سازگاری با تلفنهای دیجیتال و ایجاد یک مرکز تماس پیشرفته تنها بخشی از امکانات پیشرفته این دستگاه میباشد و شما عزیزان به وسیله پورت USB که بر روی دستگاه تعبیه شده میتوانید برنامه ریزی دستگاه سانترالتان را انجام دهید که البته این دستگاه به وسیله تلفن سانترال دیجیتال ۲۴ کلیده هم قابل برنامه ریزی و اجرا میباشد .

پشتیبانی این دستگاه از تلفنهای آنالوگ باعث شده تا کاربران بتوانند از تلفنهای ساده و ارزان برای شرکتشان استفاده کنند و خروجیهای دیجیتال در این سانترال برای استفاده از تلفنهای دیجیتال تعبیه شده و شما عزیزان میتوانید با استفاده از قابلیت DXDP به هر پورت دیجیتال ۲عدد تلفن دیجیتال متصل کنید .

سانترال پاناسونیک tda100d میتواند چند ویژگی را با هم ادغام کند و ارتباطات تلفنی را بهبود ببخشد و باید گفت که راه اندازی این دستگاه ، بسیار مقرون به صرفه میباشد ولی این سانترال از خطوط سیب ترانک و گوشی پاناسونیک ۷۷۳۰ پشتیبانی نمیکند .

همانطور که گفته شد سانترالTDA100D پاناسونیک از خطوط سیب ترانک پشتیبانی نمیکند ولی اگر بخواهید به وسیله این سیستم ، دفاترتان را به هم متصل کنید باید از کارت گت وی استفاده نمایید زیرا این کارت علاوه بر لینک کردن دفاتر ، توانایی ایجاد یک صندوق صوتی متمرکز برای دریافت و ارسال پیام های صوتی را نیز دارد و به این وسیله میتوانید از تلفنهای ویپ هم بهرمند گردید که در این شرایط ۹۶ داخلی ویپ هم بر روی این دستگاه فعال میشود .

سانترال دیجیتال پر فروش بعدی ns500 میباشد که این مرکز تلفن از سری سانترال های کامل ، قابل اعتماد و یکپارچه پاناسونیک است که برای شرکتهای کوچک تا متوسط و بزرگ یک انتخاب عالی بوده که اکثر شرکتها به دلیل کاربردهای مفید و خاصی که دارد و تمام نیازهایشان را برطرف میکند به آن رو آورده و از این سانترال استفاده مینمایند .

این دستگاه به صورت پیش فرض دارای ۶ خط شهری ، ۱۶ خط داخلی آنالوگ ، ۲خط داخلی دیجیتال و کارت نمایشگر و سیستم گویای دوکانال میباشد که روی باکس اصلی NS500 میتوان یک کارت شهری ۶پورت نصب کرد و هرکارت شهری از طریق سوکت شبکه در سانترال NS500 توانایی جداسازی ۶خط شهری را دارد و از کارت ip و خطوط سیب ترانک مخابراتی پشتیبانی میکند و خطوط e1 راهم با تهیه کارت pri میتوانید راه اندازی میکند .

از مهم ترین نکات این دستگاه پشتیبانی از خطوط داخلی دیجیتال ، آنالوگ و سیب ترانک است که همین موضوع سبب شده تا بتوانید از انواع تلفنهای دیجیتال و آنالوگ در سانترال ns500 بهرمند شوید .

مرکز تلفن ns500 دستگاه قابل اعتمادی بوده که جهت مراکز کوچک ، متوسط و بزرگ قابل استفاده میباشد و بسیار به صرفه است که شما عزیزان میتوانید به وسیله کارت ۵۱۳۰ باکس سانترال خود را با باکس افزایش ns520 لینک کنید و ظرفیت خطوط شهری و داخلی خود را افزایش دهید .

مرکز ns500 یک سیستم آی پی بیس کامل است و به همراه ۳شلف توسعه ایی که دارد میتواند ۷عدد کارت دیجیتال و کارت ip را پشتیبانی کند .

سانترال ns500 توانایی پشتیبانی از خطوط e1 را با تهیه کارت pri دارد و ازتمامی گوشیهای آنالوگ پشتیبانی میکند و در حقیقت دستگاه ns500 راه حلی مقرون به صرفه برای شبکه کردن جهت شرکتهایی است که بدنبال امکانات زیاد بر اساس نیازشان هستند که این دستگاه با وجود امکانات جدید و پیشرفته ایی که دارد تمام نیاز شمارا برطرف مینماید .

قیمت سانترال دیجیتال پاناسونیک

سانترال دیجیتال از لحاظ قیمت به چند دسته تقسیم میگردد :

  1. کیفیت
  2. گارانتی
  3. پشتیبانی عالی

ارتباط گستران ، دستگاههای سانترال پاناسونیک خود را با کیفیت بالا به همراه یکسال گارانتی بسیار معتبر و خدمات پس از فروش بسیار عالی به شما عزیزان ارائه خواهد داد .

واحد فروش ارتباط گستران ، قیمت حدودی سانترالهای دیجیتال را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرساند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

امیدواریم مطالب ارائه شده این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و با استفاده از مطالبی که برایتان گردآوری کردیم بتوانید محصول ایده آل خود را خریداری نمایید .

*شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت سانترال دیجیتال را از شرکت ارتباط گستران نمایندگی تلفن پاناسونیک ولیعصر بخواهید *

**شما عزیزان میتوانید جهت برآورد قیمت با شرکت ارتباط گستران به شماره ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱ و یا با شماره همراه ۴۱۱۸۳۴۳ -۰۹۱۹ تماس حاصل فرمایید **

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *