کارت شهری پاناسونیک ۶۱۸۱

کارتهای سانترال کارین ۴۸
نوامبر 16, 2020
کارت توسعه سانترال ۸۲۴ پاناسونیک
نوامبر 26, 2020

ویژگیهای کارت پاناسونیک ۶۱۸۱ :

  • کارت شهری ۱۶ خط
  • پشتیبانی از نمایشگر شماره در صورت نصب کارت ۰۱۹۳
  • نصب روی سانترال های دیجیتال TDAو TDE
  • یکسال گارانتی معتبر
  • قیمت : تماس بگیرید

کارت شهری پاناسونیک ۶۱۸۱

اگر به دنبال یک کارت شهری پاناسونیک با قابلیتهای عالی میگردید لطفا این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید .

کارت شهری ۶۱۸۱ از سری کارتهای پاناسونیک است که قابلیت پشتیبانی از ۱۶ خط شهری را بدون نمایشگر شماره دارا میباشد و برای مشاهده شماره تماس گیرنده بر روی تلفنها باید کارت کالرآیدی تهیه نمایید که هر کارت کالرآیدی مدل ۰۱۹۳ تعداد ۸خط شهری را نمایش میدهد و روی اسلت کارت شهری قرار میگیرد و اسلت جداگانه ایی را اشغال نمیکند .

این کارت روی سانترال های دیجیتال مانند TDA600و TDE600 قابل نصب است که از ۱۶ خط شهری پشتیبانی میکند و شما با استفاده از این کارت از امکانات جدیدی در سانترال برخوردار میگردید و توسط این کارت به کسب و کارتان رونق بهتری میدهید .

طراحی کارت ۶۱۸۱ به گونه ایی صورت گرفته که دارای ظرفیت ۱۶ خط شهری معمولی است و فقط در سانترال های دیجیتال قابل استفاده میباشد و جهت نصب این کارت به یک فضای خالی در دستگاه سانترال نیاز میباشد .

با نصب کارت ۶۱۸۱ روی دستگاه سانترال از ارتباطات خارجی بهرمند میشوید که باعث توسعه شرکتتان نیز میگردد .

جهت نصب کارت ۶۱۸۱ داخل دستگاه سانترال ، باید ابتدا دستگاه سانترال را خاموش کنید و کارت را در اسلت خالی قرار دهید و سپس توسط جک آمفونل ۱۶ تایی که از یک سمت در درگاه تعبیه قرار میگیرد و قسمت دیگر این کابل داخل جعبه تقسیم مخابراتی پانچ میگردد و توسط سیم رانژه به کابل های داخل ساختمان اتصال داده شود  .

استفاده از امکاناتی که کارت ۶۱۸۱ بر روی دستگاه سانترال دارد باعث شده تا شرکتها بتوانند براحتی نیازهای مشتریان را پاسخگو باشند و این  را بدانید که کارت ۶۱۸۱ برای شرکتها و یا سازمانهایی که قصد افزایش خطوط شهری خود را دارند بسیار پرکاربرد میباشد

قیمت کارت شهری پاناسونیک ۶۱۸۱

کارت ۶۱۸۱ از لحاظ قیمت به چند دسته تقسیم میگردد :

  • کیفیت
  •  گارانتی
  • خدمات پشتیبانی عالی

مجموعه ارتباط گستران کارتهای خود را با یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پشتیبانی بسیار عالی به شما عزیزان ارائه خواهد داد .

واحد فروش ارتباط گستران قیمت حدودی کارت ۶۱۸۱ را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرساند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

امیدواریم مطالب ارائه شده این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و با استفاده از مطالبی که برایتان گردآوری کردیم بتوانید محصول ایده آل خود را خریداری نمایید .

* شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت کارت ۶۱۸۱ پاناسونیک را از مجموعه ارتباط گستران نمایندگی تلفن پاناسونیک ولیعصر بخواهید *

  **شماره تماس ارتباط گستران : ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱                                    شماره همراه : ۴۱۱۸۳۴۳-۰۹۱۹ **

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *