کارت شهری پاناسونیک ۶۳۸۲

کارت شهری ۶۳۸۲ سانترال پاناسونیک
ژانویه 30, 2021
سانترال پاناسونیک ns500
مارس 6, 2021

مشخصات کارت پاناسونیک ۶۳۸۲ :

  • کارت شهری سانترال پاناسونیک TDE600
  • کارت شهری ۱۶ پورت
  • کارت شهری آیدی دار
  • اشغال یک اسلت از فضای سانترال
  • قیمت : تماس بگیرید

کارت شهری پاناسونیک ۶۳۸۲

یکی از کارتهای سانترال پاناسونیک که بسیاری از مشتریان خود را راضی نگه داشته ،کارت پاناسونیک ۶۳۸۲ میباشد و فقط در سانترال  TDE600 میتوان استفاده نمود که با قابلیتها و قیمتی مناسب باعث شده نیاز بسیاری از مشتریان برطرف گردد و با نصب این کارت میتوان از ۱۶ خط شهری به همراه آیدی جهت داخلیها بهره برد .

در واقع کارت ۶۳۸۲ کارت شهری ۱۶ خطی میباشد که قابلیت پشتیبانی از کالرآیدی را دارد یعنی با نصب این کارت از قابلیتهای بسیاری بهرمند میشوید و یکی از این قابلیتها کالرآیدی میباشد که وجود این قابلیت درکارت ۶۳۸۲ باعث شده تا هزینه جداگانه ایی بابت خرید کارت آیدی نپردازید .

جهت اتصال این کارت به دستگاه سانترال میتوانید از کابل کانکتور ۳۲ پین استفاده کنید .

این کارت از کارتهای خطوط شهری سانترال TDA و TDE میباشد و طراحی آن به گونه ایی است که شما میتوانید ۱۶ خط شهری مخابراتی آنالوگ از نوع ۸ رقمی را به آن متصل کنید .

کارت شهری ۶۳۸۲ برای شرکتها و یا سازمانهایی که مجموعه بزرگ با ظرفیت بالایی رادارند بسیار کاربردی میباشد که جهت نصب این کارت روی سانترال حتما باید یک اسلت در دستگاه سانترال خالی باشد .

اگر در سانترالتان به کارت نمایشگر نیاز دارید پیشنهاد ما به شما خرید کارت شهری ۶۳۸۲ پاناسونیک میباشد زیرا این کارت قابلیت نمایش شماره را به صورت پیش فرض داردو با نصب این کارت نیازی به خرید کارت آیدی ندارید و با نصب این کارت هم خطوط شهری و هم کالرآیدی را فعال میکنید  .

قیمت کارت شهری پاناسونیک ۶۳۸۲

کارت ۶۳۸۲ از لحاظ قیمت به چند دسته تقسیم میگردد :

  • کیفیت
  • گارانتی
  • پشتیبانی عالی
    کیفیت ، گارانتی و خدمات پس از فروش عالی ، روی قیمت این کارت تاثیر بسزایی دارد که مجموعه ارتباط گستران کارتهای خود را با یکسال گارانتی و  پشتیبانی بسیار عالی به شما عزیزان ارائه خواهد داد .

واحد فروش ارتباط گستران ، قیمت حدودی کارت ۶۳۸۲ را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرساند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

امیدواریم مطالب ارائه شده این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و با استفاده از مطالبی که برایتان گردآوری کردیم بتوانید محصول ایده آل خود را خریداری نمایید .

*شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت کارت۶۳۸۲ را از ارتباط گستران نمایندگی تلفن پاناسونیک ولیعصر بخواهید .

     **شماره تماس نمایندگی پاناسونیک : ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱                                                  شماره همراه : ۴۱۱۸۳۴۳-۰۹۱۹ **

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *