کارت شهری ۰۱۸۱ پاناسونیک

کارت شهری ۰۱۸۰ پاناسونیک
اکتبر 31, 2020
سانترال پاناسونیک ۸۲۴
نوامبر 5, 2020

ویژگیهای کارت پاناسونیک ۰۱۸۱ :

  • کارت شهری ۱۶ خط
  • پشتیبانی از نمایشگر شماره در صورت نصب کارت ۰۱۹۳
  • نصب روی سانترال های دیجیتال TDAو TDE
  • یکسال گارانتی
  • قیمت : تماس بگیرید

کارت شهری ۰۱۸۱ پاناسونیک

این کارت شهری از ۱۶ خط شهری پشتیبانی میکند و روی سانترال های دیجیتال قابل نصب است که و شما با استفاده از این کارت از امکانات جدیدی در سانترال برخوردار میگردید و توسط این کارت به کسب و کارتان رونق بهتری میدهید .

کارت ۰۱۸۱ قابلیت پشتیبانی از نمایشگر شماره را به تنهایی ندارد و جهت مشاهده تماس گیرندگان باید حتما از کارت نمایشگر ۰۱۹۳ استفاده گردد که هر کارت ۱۹۳ میتواند ۸ خط شهری را نمایش دهد و اگر بخواهید همه ۱۶ خطتان نمایش داده شود باید دو عدد کارت ۰۱۹۳ گذاشته شود که هر کارت آیدی یک اسلت را اشغال میکند .

طراحی کارت شهری ۰۱۸۱ به گونه ایی صورت گرفته که دارای ظرفیت ۱۶ خط شهری معمولی است و فقط در سانترال های دیجیتال قابل استفاده میباشد و جهت نصب این کارت یک فضای خالی در دستگاه سانترال نیاز میباشد .

جهت نصب کارت۰۱۸۱  باید ابتدا دستگاه سانترال را خاموش کنید و کارت را در اسلت خالی قرار دهید و سپس توسط جک آمفونل ۱۶ تایی که از یک سمت در درگاه تعبیه قرار میگیرد و قسمت دیگر این کابل داخل جعبه تقسیم مخابراتی پانچ میگردد و توسط سیم رانژه به کابل های داخل ساختمان اتصال داده شود  .

قیمت

کارت ۰۱۸۱ از لحاظ قیمت به ۳ دسته تقسیم میگردد :

  • کیفیت
  • گارانتی
  • پشتیبانی عالی

ارتباط گستران کارتهای خود را با یکسال گارانتی و پشتیبانی عالی به شما عزیزان ارائه خواهد داد .

واحد فروش ارتباط گستران ، قیمت حدودی این کارت را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرسانند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

امیدواریم مطالب ارائه شده این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و با استفاده از مطالبی که برایتان گردآوری کردیم بتوانید محصول ایده آل خود را خریداری نمایید .

*شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت کارت ۰۱۸۱ را از ارتباط گستران نمایندگی تلفن پاناسونیک ولیعصر بخواهید *

**شماره تماس ارتباط گستران : ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱                                          شماره همراه : ۴۱۱۸۳۴۳-۰۹۱۹ **

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *