دوربین مداربسته باکیفیت

تلفن سانترال کارین
ژانویه 1, 2019
سانترال پاناسونیک NS500
ژانویه 10, 2019

دوربین مداربسته را بیشتر جهت به صفر رساندن خطاها ، اشتباهات ، دزدیها و جرائم برای کارگاهها ، بیمارستانها ، کارخانجات و هتلها و منازل مسکونی در نظر میگیرند که باوجود دوربین مداربسته در این مجموعه ها اشتباهات به صفر خواهد رسید .

نصب دوربین برای همه به دلیل منع از جرم و جنایت و یا سرقت منازل ، امری واجب بوده و کمک بسیار زیادی به شما میکند زیرا مجرم به دلیل اینکه دوربینهای مداربسته تصاویر او را ضبط و ذخیره  میکنند و به دلیل شناخته شدن و بازداشت ، ناخوداگاه از جرم و جنایت جلوگیری خواهد نمود .

دوربین مداربسته با کیفیت

دوربین مدار بسته یک جسم کروی شکل است که به دو صورت دام و بولت در بازار موجود میباشد و قابل استفاده در محیطهای مسکونی ، تجاری و اداری میباشد و برای اهداف امنیتی و نظارتی و جهت امنیت بیشتر به کار برده شده و باعث کم شدن جرائم و خطاهای احتمالی میشود .

  • دوربین دام : ظاهری کروی شکل دارد و قابل استفاده در محیطهای بسته مانند داخل ساختمان های مسکونی ، تجاری و اداری می باشد .
  • دوربین بولت : ظاهری کشیده دارد و به دلیل ضد آب بودنش قابل استفاده در محیطهای بازهم می باشد .

در حقیقت دوربین مداربسته که به دوربین امنیتی هم معروف میباشد شامل یک سیستم تلوزیونی است که یک مداربسته بین دوربین و سیستم نمایشگر را تشکیل داده و در جایی مشخص و ثابتی نصب می گردد و تصاویر ثبت شده را به یک یا چندین محل می فرستد و در حفاظت و نظارت ، کاربری بسیار بالایی داشته و تقریبا در همه جا میتوان از این دوربینها استفاده کرد تا از ارتکاب جرم و دزدی ، جلوگیری نمود .

کیفیت بالای تصاویر ضبط شده توسط دوربینهای مداربسته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد که تصاویر با کیفیت بالا در دوربینها توسط ۳عامل تعیین میگردد :

  1. رزولوشن تصویر
  2. قدرت ضبط تصویر توسط دستگاه ضبط تصاویر
  3. قابلیتهای تصویری

شاید در هنگام خرید دوربین مداربسته این سوال برایتان پیش بیاید که آیا رزولوشن یک دوربین مهم است یا خیر که جواب این سوال بله است زیرا رزولوشن ثبت تصاویر ، ارتباط مستقیمی با کارایی دوربینها دارد پس اگر قصد دارید که در محل کار یا منزلتان دوربین مداربسته نصب کنید باید دوربینی که میخرید از کیفیت رزولوشن بالایی برخوردار باشد تا بتواند چهره ، پلاک خودرو و … را با کمترین افت کیفیت تصویر نمایش دهد .

دوربین مداربسته دید در شب ای اچ دی با کیفیت تصویر عالی و با قابلیت ضبط تصاویر و انتقال تصویر روی موبایل  ، در حال حاضر از بهترین دوربینها با کیفیت بالا میباشد که از لحاظ کیفیت رنگ و تصویر بسیار بالاتر از دوربینهای آنالوگ قرار دارد و برعکس دوربینهای آنالوگ ، شامل هزینه سیم کشی بسیار مقرون به صرفه ایی هم می باشد .

دردوربینهای مداربسته هرچه تعداد فریم و رزولوشن تصویر بالاتر باشد به میزان فضای ذخیره سازی بالایی نیز نیاز دارد پس در هنگام خرید ، حتما به دستگاه دی وی آر توجه داشته باشید تا متناسب با آن باشد .

یکی از مهمترین قابلیت های یک دوربین خوب ، دید در شبش میباشد زیرا باعث میشود تا در شب یا در محیط های تاریک هم تصاویر با کیفیت خوب و تا شعاع مشخص در اختیار کاربر قرار بگیرد .

دوربین مداربسته دید در شب به ۴ دسته آنالوگ ، ای اچ دی ، شبکه و بی سیم تقسیم میگردد .

دوربین های آنالوگ ،  سری اول دوربین های مدار بسته هستند که نسبت به سیستم های جدید از کیفیت قدیمی تر و پایینی برخوردار بوده  و امروزه نیز برای جاهای ساده تر مانند آرایشگاهها استفاده میگردد اما دوربین های مداربسته ای اچ دی ، تکنولوژی جدیدی دارد که کیفیت تصاویردر این دوربینها بهتراست و قابلیت های زیادی را دارا میباشد و انواع مختلفی از این دوربینها ، با نام های مختلف در بازار عرضه میگردد .

دوربین ای اچ دی با توجه به مزایای خود ، هزینه مناسبی را نیز به خود اختصاص داده و باعث شده تا طرافداران این نوع دوربین ، بیشتر ازدوربینهای دیگر باشد  .

دوربینهای تحت شبکه یا همان ip ، از نوع دوربینهای دیجیتالی میباشند که می توانند اطلاعات و فیلم ها را از طریق یک دستگاه کامپیوتر ارسال و دریافت کنند .

به طور کلی کارکرد و اصول دوربین های مداربسته یکسان است ولی باید توجه داشت که چیپ تصویر ، مهم ترین قسمت یک دوربین مدار بسته بوده که وظیفه آن تبدیل کردن رشته های نوری به اطلاعات دیجیتالی می باشد.

درکل دوربین مداربسته ای اچ دی ، طوری ساخته شده که نصبی راحت و راه اندازی آسانی را در پی دارد و افراد متخصص تنها با یادگیری یک دوره کوتاه مدت میتوانند  این دوربینها را نصب و تنظیم نمایند .

جهت نصب دوربین مداربسته ، ابتدا باید از محل کارشناسی گردد تا مشخص گردد چه نوع دوربینی نیاز آن مجموعه می باشد و نحوه کابل کشی از محل دوربین تا محل نصب نیز باید مشخص گردد .

  • دوربینهای مداربسته یک خروجی تصویر و یک ورودی برق دارند که برق دوربین اکثرا ۱۲V2AH می باشد .
  • خروجی تصویر دوربین مداربسته دید در شب ، مستقیم به تلوزیون یا دستگاه دی وی آر نصب میگردد .
  • ورودی LAN دو پورت می باشد که برای تصاویر دوربین مداربسته دید در شب ، استفاده میگردد .

برای اتصال دوربین مداربسته به دستگاه دی وی آر از کابل RG59 استفاده میگردد که در دوسر کابل ، فیش BNC قرار دارد که یک سر آن به دوربین و یک سر دیگرش به دستگاه دی وی آر متصل میشود .

دوربین ای اچ دی ، تقریبا بیشتر بازار را در حیطه خود قرار داده و اکثر شرکتها به دلیل کیفیت بالای این دوربینهاتمرکز و فروش خود را به این نوع دوربین معطوف کرده اند .

دوربینهای AHD از کیفیت بالا ، قیمت بسیار مناسب ، دید درشب و کیفیت تصویرعالی با قابلیت ضبط تصاویروانتقال تصویر برروی موبایل برخوردار می باشند

که زمرد تصویر با ارائه این دوربین سعی در برآوردن نیازهای شما با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بسیار عالی را دارد .

دوربین مداربسته ای اچ دی ، از لحاظ لنز بسیار با کیفیت بوده و دارای دید در شب فوق العاده و واقعی می باشد و از قابلیت انتقال تصویر روی موبایل یا تب لت نیز برخوردار است که از این نوع دوربینها برای نگهداری از کودک و سالمند هم استفاده میگردد .

دوربین مداربسته ای اچ دی  با توجه به مزایای خود هزینه مناسبی را نیز به خود اختصاص داده  که در همین خصوص  طرافداران این نوع دوربینها بیشتر از دوربین های دیگر می باشد .

مجموعه زمرد تصویر با خیالی راحت این محصول را با یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پشتیبانی بسیار عالی تقدیم شما عزیزان خواهد کرد  .

مزیتها

  • کاهش جرم به دلیل شناسایی
  •  کیفیت بالای دوربین مداربسته
  • کمک به تحقیقات پلیس
  • پیشگیری از دزدی به دلیل ترس از ضبط تصویر و چهره
  • کنترل خانه ، کودک و سالمند
  • جلوگیری از دزدی کارمندان

کنترل خانه جهت محافظت از کودک و سالمند توسط دوربین مداربسته و از طریق انتفال تصویر روی گوشی همراه صورت میگیرد و شما عزیزان میتوانید از این طریق از سلامت کودک و سالمند خود باخبر گردید .

شمامیتوانید از طریق دوربین مداربسته ناظر شرکت و منزلتان باشید و وقتی در شرکت یا منزلتان حضور ندارید باز هم میتوانید با انتقال تصویر روی گوشی همراهتان از اتفاقات منزل یا شرکتتان مطلع شوید .

با نصب دوربین مداربسته در ادارات از دزدی کارمندان جلوگیری کنید زیرا کارمندان کاملا واقف هستند که شما از طریق دوربین مداربسته آنهارا تحت نظر دارید .

مغازه هاو شرکتهایی که به دوربین مداربسته مجهز هستند احساس امنیت بیشتری را برای کارمندان و مشتریان به وجود می آورند .

درحقیقت دوربینها ، پلیسهای ۲۴ ساعته با بهترین کارایی و محافظان ما می باشند زیرا یکسره بیدار بوده و باعث منفعت های زیادی برایمان میگردند .

نصب دوربین مداربسته در سطح جهان ، دارای هزاران نوع شرکت سازنده می باشد ولی ما باید با علم زیاد ، بهترین و با کیفیت ترینشان را انتخاب کرده تا در موقع جرم و جنابت و سرقت از کیفیت تصاویر خوبی برخودار باشیم .

تفاوتهای دوربینهای اچ دی با آنالوگ

  • دوربینهای ای اچ دی از لحاظ کابلکشی بسیار مناسبتر از دوربینهای آنالوگ میباشند .
  • قابلیت دیگر و مهم دوربینهای ای اچ دی نسبت به آنالوگ ، انتقال تصویرروی موبایل یا تب لت می باشد و درهرجایی که باشید میتوانید از طریق موبایل ، منزل یا محل کار خودتان را ببینید ولی برای انتفال تصویر در دوربینهای آنالوگ ابتدا باید آی پی استاتیک را جداگانه خریداری کرده و ماهیانه پولی را بابت آی پی استاتیک خریداری شده به مخابرات پرداخت نمایید  .
  • بزرگترین نقطه قوت دوربین مداربسته AHD در رابطه با کابل مصرفی و رزولوشن بسیار قویش میباشد .
  • دوربینهای  AHD  جدیدترین نسل دوربینهای مداربسته ایی هستند که بعد از دوربینهای آنالوگ وارد بازار شده و از کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشند .

قیمت 

دوربینهای مداربسته ، از لحاظ قیمت به چند دسته تقسیم میگردد :

  • کیفیت
  • نوع گارانتی
  • خدمات پشتیبانی عالی
    مجموعه زمرد تصویردوربینهای خود را با یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پشتیبانی بسیار عالی به شما عزیزان ارائه خواهد داد .

واحد فروش زمرد تصویر قیمت حدودی دوربینهای مداربسته را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرساند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

*شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت دوربینهای مداربسته را ازمجموعه زمرد تصویر نمایندگی دوربین مداربسته در تهران بخواهید *

**  شماره تماس زمرد تصویر : ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱                                                  شماره همراه : ۴۱۱۸۳۴۳-۰۹۱۹  **

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *