نمایندگی سانترال کارین

کارت پاناسونیک ۶۱۷۴
آگوست 21, 2023
دوربین مداربسته داهوا
اکتبر 28, 2023

یکی از دستگاه های سانترال پرکاربرد در کشور ، مرکز تلفن ایرانی کارین است که با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه در بسیاری از شرکتها ،ادارات ، ارگانهای دولتی و بسیاری از بیمارستانها در مدلهای مختلف یافت میشود  .

نمایندگی سانترال کارین

مجموعه ارتباط گستران با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان به صورت ۲۴ ساعته و در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ، اعلام آمادگی مینماید .

ارتباط گستران نمایندگی رسمی کارین با بهره گیری ازکادری متخصص و متعهد و سالها تجربه در خصوص نصب ، راه اندازی و تعمیرات تخصصی تلفن سانترال کارین به صورت ۲۴ ساعته ، در سریعترین زمان ممکن ، با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت در خدمت شما عزیزان میباشد .

تعمیرات فوق تخصصی سانترال و کارتهای کارین یکی از گزینه های عالی مجموعه ارتباط گستران میباشد که با بهره گیری از دانش تخصصی در این زمینه و مطابق با فناوریهای روز دنیا با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت انجام میگیرد و به دلیل دانش این کار تمامی عیوب ایجاد شده را با کمترین قیمت برایتان مرتفع میسازند

فعالیتها

ارتباط گستران فروش و تعمیرات سانترال کارین را با کیفیت عالی برعهده دارد که در زیر به برخی از این خدمات اشاره خواهیم داشت :

  1. فروش و تعمیرات انواع دستگاه سانترال کارین
  2. فروش و تعمیرات انواع کارتهای کارین
  3. فروش و تعمیرات انواع کنسول اپراتوری کارین
  4. فروش تلفن گویای کارین
  5. برنامه ریزی خطوط شهری و داخلی
  6. رفع اختلالات سانترال
  7. تعمیرات پدشماره گیری تلفن
  8. تعمیرات سوختگی مدار شارژ
  9. تعمیرات شکستگی ال سی دی
  10. تعویض قطعات
  11. تعیین تعدادی خطوط داخلی به عنوان خط شب
  12. فروش ، نصب و تعمیرات فوق تخصصی و ارزان انواع سانترال کارین
  13. مشاوره ، طراحی و اجرای کلیه پروژه های کابلی و مرتب سازی ترمینالها و MDF ساختمان
  14. پشتیبانی شبکه های کابلی تلفن داخل ساختمان شامل : ردیابی ، نصب ، راه اندازی و حفظ و نگهداری سالیانه مراکز تلفن سانترال

تعمیرات

یکی از واحدهای فعال در نمایندگی کارین ، واحد تعمیرات می باشد که تخصصی ترین تعمیرات را خدمت شما عزیزان ارائه میدهد که در این خصوص متخصصین واحد تعمیرات شرکت کارین به دلیل اینکه پیشرفته ترین تجهیزات را جهت تعمیرات سانترال کارین در اختیار دارند ، قادر به تشخیص عیوب و تعمیرات آن  به صورت کاملا تخصصی میباشند پس اگر بدنبال تعمیرات تلفن سانترال کارین خود هستید حتما به سراغ نمایندگی بروید و از افراد متفرقه در این کار جدا خودداری نمایید .

تعمیرات سانترال کارین ، یکی ازخدمات تخصصی درمجموعه ارتباط گستران می باشد که توسط تیم حرفه ایی و با بهره گیری از دانش تخصصی در این زمینه و مطابق با فناوریهای روز دنیا با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت انجام میگیرد و به دلیل دانش این کار ، تمامی عیوب ایجاد شده را با کمترین هزینه برایتان مرتفع میسازند .

شرکت کارین بخاطر تعهدی که جهت برآورده کردن نیازهای مشتریان دارد در ارائه خدمات به مشتریانش ، بسیار موفق بوده و به همین دلیل توانسته مشتریان خود را حفظ نماید .

متخصصین در واحد تعمیرات پس از عیب یابی دستگاه ، ایراد دستگاه را شناسایی کرده و جهت رفع مشکل و رفاه حال بیشتر مشتریان عزیزاز بهترین تجهیزات ممکن استفاده خواهند کرد .

تعمیرات سانترال کارین ازجمله مواردی است که باید توسط متخصصان شرکت کارین انجام گیرد و زیرا نیازمند ابزارهای پیشرفته و درجه یک بوده تا به دستگاه سانترال ، آسیبی وارد نشود ولی متاسفانه در این زمینه شرکتهایی وجود دارند که خود را به نام نمایندگی کارین خوانده و تعمیرات را با کیفیت پایین انجام میدهند که اینکار باعث میگردد شما هزینه زیادی را متحمل گردید چون بعد از ۲ الی سه ماه دستگاهتان به حالت قبل خود برمیگردد در حالی که در مجموعه ارتباط گستران متخصصان درواحد تعمیرات به وسیله ابزارهای ویژه ایی که دارند ، تعمیرات را با بهترین روش ممکن انجام خواهند داد  .

ارتباط گستران نمایندگی مرکزی کارین با بهره گیری از بهترین متخصصین در زمینه تعمیرات و در طول سالها تجربه با بالاترین سطح کیفیت ، توانسته رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشد و همواره افتخار دارد در زمینه فروش ، خدمات پشتیبانی و تعمیرات و با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا در خدمت شما عزیزان باشد .

شما عزیزان بادیدن هرگونه مشکل در دستگاه سانترال کارین خود میتوانید به مرکز تعمیرات کارین واقع در میدان ولیعصر مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات رااز ارتباط گستران دریافت نمایید .

ارتباط گستران در زمینه فروش و تعمیرات ، با بهره گیری از کادری متخصص و متعهد و سالها تجربه در خصوص نصب و راه اندازی سیستمهای سانترال کارین ، به صورت ۲۴ ساعته و در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه در خدمت شما عزیزان باشد  .

قیمت

تلفن سانترال کارین از لحاظ قیمت به چند دسته تقسیم میگردد :

  1. کیفیت
  2.  گارانتی
  3. خدمات پشتیبانی عالی

تلفن سانترال کارین دارای کیفیت بالا ، گارانتی معتبر و خدمات پشتیبانی عالی میباشد که در این خصوص ارتباط گستران دستگاههای کارین خود را با یکسال گارانتی معتبر و ۱۰سال خدمات پشتیبانی عالی به شما عزیزان ارائه خواهد داد  .

واحد فروش ارتباط گستران ، قیمت حدودی دستگاه سانترال کارین را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرساند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

امیدواریم مطالب ارائه شده این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و با استفاده از مطالبی که برایتان گردآوری کردیم بتوانید محصول ایده آل خود را خریداری نمایید .

               **شماره تماس نمایندگی کارین : ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱                                   شماره همراه : ۵۹۰۰۵۹۸-۰۹۳۹ **

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *