دزدگیر اماکن چیست

بهترین دزدگیر اماکن
ژوئن 12, 2023
کارت پاناسونیک ۶۳۸۲
ژوئن 21, 2023

دزدگیر اماکن نوعی سیستم امنیتی است که شامل یک عدد دستگاه میباشد که یکی از ملزومات امنیتی خانه ها ، ادارجات و مغازه ها محسوب میگردد و در حقیقت وسیله ایی است که به کمک سنسورهای حرکتی در اماکن مختلف نصب شده و هرگونه موردی که در زمان تعطیلات و یا هنگام سفر رخ دهد به وسیله پیامک به شما اطلاع میدهد و با کشیدن آژیر در محل باعث میشود سارقین پا به فرار بگذارند .

این دستگاه به وسیله فناوریهای روز دنیا این امکان را پیدا کرده تا از طریق تلفن ثابتی که به دستگاه وصل گردیده با شماره تماسهایی که بر روی این دستگاه ذخیره شده تماس گرفته شود و حرکت مشکوک را گزارش دهد .

دزدگیر اماکن چیست

در حقیقت دستگاه دزدگیر هشدار گروهی از دستگاه الکترونیکی است که برای محافظت از خانه و یا محل کار استفاده میشود .

دزدگیر اماکن مجموعه ایی از سنسور و آژیرهایی است که به دستگاه مرکزی متصل شده و به محض اینکه هرگونه سرقتی را تشخیص دهد آژیرها به صدا در می آیند و فورا با شما و یا همسایگانتان تماس خواهد گرفت و همه را در جریان سرقت خواهد گذاشت .

دستگاه دزدگیراماکن دارای باتری پشتیبان میباشد تا در زمان قطع برق هم به کار خودش ادامه دهد و باید گفت که کنترل دستگاه دزدگیر از همه جا قابل انجام میباشد یعنی حتی مواقعی هم که به مسافرت میروید هم نباید نگران باشید زیرا از راه دور این سیستم امنیتی را کنترل میکنید .

دزدگیر اماکن دارای سنسورهای خاصی میباشند که وظیفه این سنسورها تشخیص نفوذ به شکل های مختلف میباشد به طور مثال یک سنسور حرکت شخص را تشخیص میدهد و یک سنسور هم هنگامی که درب باز و بسته میشود .

سنسورهای دستگاه های دزدگیر اماکن متنوع هستند وشما عزیزان باید در هنگام خرید دزدگیر شرایط منزلتان را بگویید تا تا مناسب ترین سنسور به شما داده شود

اجزای تشکیل دهنده دستگاه دزدگیر اماکن

  • دستگاه مرکزی
  • تلفن کننده : دستگاهی است که در کنار پنل مرکزی قرار میگیرد و بعد از اعلام هشدار ، فرمان سرقت فعال شده و به شما اطلاع میدهد و دستگاه دزدگیر هم به صدا در می آید که تلفن کننده ها به خط ثابت ، سیم کارتی و یا هردو تقسیم میشوند .
  • چشمی الکترونیکی شامل سنسور حرکتی و مادون قرمز
  • آژیر و بلندگو  : بخشی از پنل اصلی دستگاه دزدگیر آژیرش میباشد که جهت هشدار به همسایگان طراحی شده است .
  • سنسور درب و پنجره
  • ریموت کنترل : از طریق ریموت میتوانیم بدون نزدیک شدن به پنل اصلی و از راه دور دستگاه دزدگیر را فعال و یا غیر فعال کنیم .
  •  ایستگاه پایه : این قسمت از دزدگیر باعث میشود تمام تجهیزاتی که به دستگاه متصل شدند را با برنامه تلفن همراه همگام سازی میکند و اعلام خطر هم وظیفه اصلی او میباشد و زمانی که یکی از سنسورها تحریک شود پنل مرکزی شروع به آژیر زدن میکند و با شماره هایی که در آن تعریف شده تماس میگیرد و به آنها پیامک میدهد و دستگاه دزدگیر هرچقدر بهتر باشد سریعتر و دقیقتر عمل میکند .

انواع سنسورهای دزدگیر اماکن

  1. سنسور حرکتی : این سنسور باید در ورودی اصلی ، راهرو و یا در طبقه همکف خانه گذاشته شود تا بتواند حرکت را تشخیص دهد و اگر دستگاه دزدگیر فعال باشد این سنسور هشدار میدهد .
  2. سنسور دود : این سنسور با تشخیص دود ناشی از حریق ، شما را در جریان میگذارد و باعث آژیر کشیدن دزدگیر هم میگردد .
  3. سنسور درب ورودی : این سنسور به سنسور مگنت و یا درب و پنجره معروف است که دو قسمت دارد یکی بر روی پنجره و دیگری بر روی چهارچوب درب نصب میگردد که اگر این دو قطعه از هم جدا شوند به این معنی است که در یا پنجره باز شده اند که در این صورت این سنسور به ما هشدار میدهد .
  4. سنسور نشت گاز : این سنسور زمانی که گاز یا کپسول نشت میکند به شما اطلاع داده و دزدگیر به صدا در می آید .
  5. سنسور نشت آب : این سنسور هم زمانی که آبی نشت میکند و بر روی زمین جاری میشود این نشتی را تشخیص داده و به شما اطلاع میدهد و دستگاه دزدگیر به صدا در می آید .

این را بدانید که تمام این سنسورها بخشی از سیستم دزدگیر میباشند و به تنهایی کاربردی ندارند وقتی شما دستگاه دزدگیر بخرید از تمام این امکانات هم بهرهمند میشوید .

قیمت دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن از لحاظ قیمت به چند دسته تقسیم میگردد :

  • کیفیت
  • گارانتی
  • خدمات پشتیبانی عالی

شرکت ارتباط گستران دستگاههای دزدگیر خود را با یکسال گارانتی و ۱۰سال خدمات پس از فروش بسیار عالی به شما عزیزان ارائه خواهد داد .

واحد فروش ارتباط گستران ، قیمت حدودی دستگاه دزدگیر اماکن را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرساند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

امیدواریم مطالب ارائه شده این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و با استفاده از مطالبی که برایتان گردآوری کردیم بتوانید محصول ایده آل خود را خریداری نمایید

**لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر ویابرآورد هزینه (قیمت) با شرکت ارتباط گستران به شماره ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱ و یا شماره همراه ۴۱۱۸۳۴۳-۰۹۱۹ تماس حاصل فرمایید**

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *