کارت داخلی ۰۱۷۰پاناسونیک

کارت داخلی ۰۱۷۴ پاناسونیک
نوامبر 9, 2020
کارت کالرآیدی پاناسونیک ۰۱۹۳
نوامبر 14, 2020

ویژگیهای کارت پاناسونیک ۰۱۷۰ :

  • کارت داخلی ۸پورت
  • پشتیبانی از نمایشگر شماره به صورت پیش فرض
  • قابل نصب روی سانترال های دیجیتال TDA و TDE
  • یکسال گارانتی
  • قیمت : تماس بگیرید

کارت داخلی ۰۱۷۰ پاناسونیک

کارت ۰۱۷۰ کارت افزایش ۸ پورت در سانترال پاناسونیک TDA و یا TDEمیباشد که همزمان ۸ خط آنالوگ یا ۸ خط دیجیتال را برروی دستگاه سانترال راه اندازی مینماید .

ازاین کارت در سانترال های TDAو TDE استفاده میگردد و با نصب این کارت میتوان از ظرفیتهای بالاتر استفاده نمود و براحتی از تلفنهای مدل ۷۷۳۰ استفاده  کرد و همین امر باعث شده تا مورد استقبال اکثر مشتریها قرار بگیرد .

این کارت ۸ خط داخلی آنالوگ و دیجیتال را ساپورت میکند که جهت نصب این کارت به یک اسلات خالی دردستگاه سانترال مرکزی نیاز میباشد .

طراحی کارت ۰۱۷۰ به گونه ایی است که ۸خط داخلی دیجیتال و آنالوگ را به صورت همزمان ساپورت میکند به این صورت که شما میتوانید با استفاده از آن ۴خط داخلی آنالوگ و ۴خط داخلی دیجیتال را به آن متصل کنید زیرا این کارت نوعی کارت ترکیبی میباشد که همزمان از خطوط دیجیتال و آنالوگ پشتیبانی میکند و شما با نصب این کارت میتوانید از ۸ عدد تلفن ساده و دیجیتال ، جهت داخلیهای خود بهرمند گردید .

کارت پاناسونیک ۰۱۷۰ نوعی کارت آنالوگ ، دیجیتال است که براحتی و با قیمت مناسب برای شرکتها و سازمانها قابل استفاده میباشد و به شما این امکان را میدهد تا براحتی از گوشیهای مدل ۷۷۳۰ استفاده  نمایید .

این کارت با قابلیتهای زیادی که دارد میتواند ۸ خط داغخلی را هم راه اندازی کند یعنی شما به وسیله جک ۱۶ پورت که به این کارت متصل میشود میتوانید ۸ خط داخلی هایبرید ( آنالوگ و دیجیتال ) را راه اندازی کنید .

قیمت

کارت ۰۱۷۰ از لحاظ قیمت به چند دسته تقسیم میگردد :

  1. کیفیت
  2. گارانتی
  3. پشتیبانی عالی

مجموعه ارتباط گستران کارتهای خود را با یکسال گارانتی و پشتیبانی بسیار عالی به شما عزیزان ارائه خواهد داد .

واحد فروش ارتباط گستران ، قیمت حدودی این کارت را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرساند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

امیدواریم مطالب ارائه شده این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و با استفاده از مطالبی که برایتان گردآوری کردیم بتوانید محصول ایده آل خود را خریداری نمایید .

*شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت کارت ۰۱۷۰ را ازمجموعه ارتباط گستران نمایندگی تلفن پاناسونیک ولیعصر بخواهید *

** شماره تماس ارتباط گستران : ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱                             شماره همراه : ۴۱۱۸۳۴۳-۰۹۱۹ **

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *