دوربین مداربسته دید در شب

نمایندگی تلفن پاناسونیک ولیعصر
ژانویه 28, 2020
نمایندگی مرکزی سانترال رهیاب
فوریه 12, 2020

اگر بخواهم یک تعریف کلی ازدوربین مداربسته داشته باشم باید بگویم که دوربین مداربسته یک جسم کروی شکل مانند است که قابل استفاده در محیطهای بسته و بازمانند داخل ساختمان های مسکونی ، تجاری و اداری می باشد و برای اهداف امنیتی و نظارتی به کار برده می شود و سبب میگردد جرایم و خطاهای احتمالی کم شده و شاید دیگر رخ ندهد و همچنین عملکرد افراد و تجهیزات از طریق دوربین های مدار بسته ارزیابی گردد  .

دوربین مداربسته دید در شب

در حقیقت دوربین مداربسته به یک سیستم تلویزیونی گفته میشود که یک مداربسته بین دوربین و سیستم نمایشگر را تشکیل داده و درجایی مشخص و ثابت نصب می گردد و تصاویر ثبت شده را به یک یا چندین محل می فرستد که به این دوربینها دوربینهای امنیتی هم گفته میشود زیرا در حفاظت و نظارت کاربری بسیاری دارند و تقریبا در همه جا میتوان ازاین دوربینها استفاده نمود و و از ارتکاب جرم  جلوگیری کرد .

دوربین مداربسته دید در شب ای اچ دی دارای کیفیت تصویر عالی با قابلیت ضبط تصاویر و انتقال تصویرروی موبایل می باشد که از لحاظ کیفیت رنگ و تصویر بسیار بالاتر از دوربینهای آنالوگ قرار دارد و از سیم کشی بسیار مقرون به صرفه ایی برخوردارمی باشد .

دوربین های آنالوگ ،  سری اول دوربین های مدار بسته می باشند که نسبت به دوربینهای جدید از کیفیت قدیمی تری برخورداند و امروزه نیز برای جاهای ساده تر مثل آرایشگاهها از آنها استفاده میشود ، اما دوربین های مداربسته ahd تکنولوژی جدیدی داشته  که از کیفیت تصویر خوبی برخوردار است .

دوربین ای اچ دی با توجه به مزایای خود هزینه مناسبی را نیز به خود اختصاص داده که در همین خصوص  طرافداران زیادی هم دارد .

دوربین مداربسته شبکه یا همان ip ، دوربینهای دیجیتالی میباشند که می توانند اطلاعات و فیلم ها را از طریق یک دستگاه کامپیوتر ارسال و دریافت کنند .

به طور کلی کارکرد و اصول دوربین های مدار بسته مشترک می باشد و تجهیزات یکسانی دارد ولی باید توجه داشت که  چیپ تصویر مهم ترین قسمت یک دوربین مدار بسته می باشد که وظیفه آن تبدیل کردن رشته های نوری به اطلاعات دیجیتالی می باشد.

درکل این  نوع دوربین ها طوری ساخته شده اند که نصبی راحت و راه اندازی آسانی را در پی دارند و افراد متخصص با  یادگیری یک دوره کوتاه مدت میتوانند  این سیستم ها را نصب و تنظیم کنند.

جهت نصب دوربینهای دید در شب ابتدا باید از محل کارشناسی گردد تابدانیم چه نوع دوربینی نیاز آن مجموعه می باشد و نحوه کابل کشی از محل دوربین تا محل نصب باید مشخص گردد .

دوربینهای مداربسته یک خروجی تصویر و یک ورودی برق دارند که برق دوربین اکثرا ۱۲V2AH می باشد .

خروجی تصویر دوربین مداربسته ، مستقیم به تلوزیون یا دستگاه دی وی آر نصب میگردد .

دستگاه دی وی آر دوربین مداربسته دیددر شب قابلیت ۲مگاپیکسل ضبط و ۲مگاپیکسل هم پخش رادارا می باشد .

ورودی LAN دو پورت می باشد که برای تصاویر دوربینهای دید در شب استفاده میگردد .

برای اتصال دوربین مداربسته به دستگاه دی وی آر از کابل RG59 استفاده میگردد که در دوسر کابل فیش BNC قرار دارد، که یک سر آن به دوربین و یک سر دیگرش به دی وی آر نصب میگردد اگر دوربین مداربسته در فضای بیرون باشد باید کابلها از لوله فلکسی رد گردند و اگر دوربینهای مداربسته در فضای داخل باشند از داخل داکت رد میگردند .

دوربین مداربسته به چند دسته تقسیم میگردند

  • دوربینهای دام که ظاهری کروی شکل و به صورت نیم دایره می باشند و درمحیطهای بسته مانند داخل ساختمانهای مسکونی ، راهروها ، ساختمانهای تجاری ، اداری و فروشگاهها نصب میگردند .
  • دوربینهای بولت : ظاهری کشیده دارند و به دلیل خاصیت ضد آب بودنش در محیطهای باز استفاده میگردند .
  • دوربینهای مینیاتوری ( مخفی ) : این نوع دوربینها ، دوربینهای بسیار کوچکی هستند که به دلیل سایز کوچکشان و جاسازی در هرجا به دوربینهای مخفی یا جاسوزی هم گفته میشود .
  • دوربینهای بی سیم : این نوع دوربینها از طریق اینترنت کار میکنند و جهت محیطهای بسیار بزرگ استفاده میگردد و نیازی به کابلکشی ندارد .

دوربین مداربسته صنعتی :

در دوربین مداربسته دام سقفی صنعتی دید در شب ،چون لنز دوربین از خود دوربین جدامیباشد پس باید از لنز ۲/۸ تا ۱۲ و ۶۰ استفاده گردد .

هرچه لنز دوربین بالاتر باشد دوربین از دید در شب بالاتری برخوردار میگردد .

دوربین مداربسته نیمه صنعتی :

این گونه دوربینها کاملا شبیه به صنعتی می باشند فقط اندازه این دوربینها از صنعتی کوچکتر است .

دوربینهای مداربسته ریز ( مخفی ):

دوربینهای کوچکی می باشند که خیلی ریز هستند و بعنوان دوربین مخفی یا جاسوسی هم استفاده میگردد .

دوربین مداربسته دام دید در شب :

دام به اصطلاح یعنی گرد که به صورت سقفی و در محیطهای بسته استفاده میگردد و دید در شب این دوربینها به این دلیل است که چراغ های ال ای دی در دورتادورش قرار گرفته است که در تاریکی مطلق هم دیده میشود .

دوربین بالت دید در شب : این نمونه دوربین به دلیل ضد آب بودنش در فضاهای بیرون استفاده میگردد .

دوربین مداربسته  IP ( تحت شبکه ) :

این نوع دوربینها از طریق کابل LAN و انتقال تصویر دوربین به کامپیوتر متصل میگردد که روی کامپیوتر یا NVR نصب میگردد .

این نوع دوربینها یک ورودی LAN و یک ورودی برق و یک ورودی برای میکروفن دارند .

برای دوربین مداربسته ip ، دستگاه NVR نصب میگردد که از طریق کابل LAN دوربینها به NVR نصب میگردند .

مزایای دوربین مداربسته

دوربینهای مداربسته منفعت های زیادی در جهت جان و مال ما دارد که یکی از این منفعت ها مانع شدن از وقوع جرم و جنایت و سرقت می باشد که در این زمینه  کمک بسیار خوبی برای ما می باشد .

با استفاده از دوربینهای مداربسته میتوانید کودک یا سالمند خود را از طریق گوشی همراهتان به راحتی مشاهده کنید و از سلامتشان با خبر شوید  .

به طور مثال مغازه هایی که از دوربین استفاده میکنند از امنیت بیشتری برخوردار هستند زیرا دوربینها، درحقیقت پلیسهای شبانه روز ۲۴ ساعته ایی هستند که به ما در امنیت کمک شایانی میکنند .

درحقیقت دوربینهای مداربسته از لحاظ امنیت کاربردهای بسیاری داردکه از جمله آنها میتوان به امنیت منازل شخصی ،فروشگاهها ، پارکینگ ساختمانها

مغازه ها ، هتل ها و … اشاره نمود .

از دوربین مداربسته با کیفیت جهت امنیت بسیار بالای آن استفاده میکنند زیرا اتفاقاتی که در طول شبانه روز رخ میدهد به صورت کامل قابل مشاهده می باشد .

مثلا اگر شما جنس گرانقیمتی در منزل یا محل کار دارید باید حتما از دوربین مداربسته استفاده کنید .

معمولا مدیرانی که در محل کار خود حضور چندانی ندارند میتوانند از طریق دوربین مداربسته کارمندان خود را چک کنند و با خیال راحت به کارشان بپردازند ویا در واحدهای مسکونی کوچک ، دوربین را طوری نصب و تنظیم میکنند که ورودی واحدها را نشان دهد .

مجموعه زمرد تصویر با ۲۰ سال سابقه بسیار معتبر از شرکت های بسیار موفق در زمینه دوربینهای مداربسته با نصب و کابلکشی حرفه ایی و گارانتی بسیار معتبر و رزومه ایی قوی ، آماده ارائه  هرگونه خدمات دوربینهای مداربسته به مشتریان گرامی می باشد .

پیشنهاد ما به شرکتهایی که مجهز به تلفن سانترال هستند ، نصب دوربینهای ahd یا همان AHD با قابلیت انتقال تصویر روی موبایل می باشد ، زیرا کارمندان بادیدن دوربین  ، دقت بیشتری روی رفتار و قوانین شرکت خواهند داشت و به طور ناخوداگاه از جرم جلوگیری میکنند زیرا طبق نظریه روان شناسان ، وقتی مردم بدانند توسط دوربین چک میشوند بسیار محتاطانه رفتار میکنند  .

یکی از مزایای مهم دوربین مداربسته انتقال تصویر رایگان روی گوشی همراهتان می باشد .

یکی دیگر از مزایای دوربین مداربسته این است که میتواند علاوه بر ضبط تصاویر ، اتفاقاتی را که در طول شبانه روز رخ میدهد نکاتی را در بازپخش به شما گوش زد میکند . به طور مثال اگر شما در منزل یا محل کارتان یک کالای بسیار گران قیمتی داشته باشید باید حتما از سیستم های دوربین مداربسته با انتقال تصویر روی موبایل استفاده نمایید و قبل از اینکه مالتان به سرقت برود باید به فکر این قضیه باشید زیرا با استفاده از سیستم انتقال تصویر روی گوشی همراهتان به راحتی به استراحت پرداخته و یا به مسافرت بروید .

کنترل کردن از طریق دوربین مداربسته دید در شب از موارد بجایی می باشد که به عنوان چشم دومتان میتوانید استفاده نمایید .

شما با نصب دوربینهای مداربسته و از طریق گوشی همراه خود میتوانید به راحتی خانه یا کارخانه خود را رهاکرده و به سفر بروید زیرا از طریق گوشی همراهتان ، کاملا بر محیط مسلط خواهید بود .

با استفاده از سیستم انتقال تصویر روی گوشی همراهتان به راحتی به استراحت پرداخته و یا به مسافرت بروید .

دوربین مداربسته نوعی امنیت است که میتوان با استفاده از دوربینهای مداربسته ، نگرانیهای افراد خانه ، محل کار و … برطرف میگردد .

دوربین مداربسته که همان چشم دوم انسان است برای محیط هایی می باشد که کمترین اشتباه در آن صورت بگیرد مانند بیمارستانها ، کارگاهها ، کارخانه ها و … زیرا باید برای مدیریت بهتر و کارامدتر از دوربین مداربسته استفاده کرد زیرا بدون استفاده از دوربین مداربسته در جامعه امروزی ، مدیریت شخص به تنهایی کارایی خاصی ندارد ، و دوربین مداربسته با نظارت بر رفت و آمد کارکنان ، مشتریان ، انبار ، مدارک حسابداری و …. بسیار واجب و ضروری است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .

موضوع محافظت از جان و مال و تامین امنیت از طریق دوربین مداربسته موضوعی فراگیر شده است طوری که شاهد استفاده گسترده از دوربین مداربسته در سرتاسر جامعه می باشیم .

شرکتهای تجاری ، موسسات آموزشی ، اداره جات دولتی و غیر دولتی ، مکان های تفریحی ، ساختمان های مسکونی ، مغازه ها و ….

بدون در نظر گرفتن فعالیت خود به محافظت نیازدارند دومین مورد در نصب دوربین مداربسته هزینه و کیفیت بالای دوربین می باشد که شرکت زمرد تصویر این مشکل را حل نموده و با کمترین هزینه و کیفیت بالای دوربینها و دید در شب قوی و واقعی و قیمتی بسیار مناسب و ۱سال گارانتی طلایی و ۱۰ سال خدمات پشتیبانی بسیار عالی  و مدرن به مشتریان خود عرضه نماید .

 دلایل مهم نصب دوربین مداربسته

  • زیرنظر داشتن مجرمان

با داشتن دوربین مداربسته ، میتوانید مطمئن باشید که اگر زمانی در منزل یا محل کارتان جرمی انتفاق افتاد ، با استفاده از فیلمهای دوربین مداربسته که در دست دارید برای اثبات جرم اقدام نمایید زیرا دوربینها به شناسایی مجرم کمک شایانی میکنند و همچنین تمام کارهای مجرم را برسی میکنند .

اگر دوربین مداربسته در سازمان یا محل کار خود دارید این موضوع باعث میگردد تاهرگونه مورد مشکوکی را پیگیری کرده تا از بروز جرم و جنایت جلوگیری نمایید . زیرا دوربین های مداربسته مانع بسیار بزرگی برای جلوگیری از جرم و جنایت هستند و باعث ترس و وحشت مجرمان میگردد .

  • جلوگیری از اشتباهات کارکنان

با استفاده از دوربینهای مداربسته در دفاتر کاری میتوانید اشتباهات کارکنان خود را به حداقل برسانید زیرا منع کننده خوبی برای کارکنان به حساب میاید و کارکنان با دیدن دوربینهای مداربسته نمیتوانند هرگونه اشتباهی را انجام دهند زیرا این را میدانند که از طریق دوربین مداربسته تحت نظر هستند این موضوع برای سازمانها یا محیطهایی که حسابرسی و یا پول نقد وجود دارد بسیار حائز اهمیت می باشد .

  • کمک به کشف حقایق

زمانی که در محل کار موضوعی اتفاق میفتد افرادی هستند که به عنوان مجرم شناخته میشوند میتوانید از طریق دوربین دید در شب  مجرمان واقعی را شناسایی کنید همچنین از طریق دوربینهای مداربسته جلوی اتهام بی جهت به افراد را بگیرید .

نصب دوربین مداربسته بعد از کارشناسی

اگر در فضای داخل ساختمان جعبه تقسیم دوربینها رابخواهیم نصب کنیم ، سیم و کابلها را از داخل داکت رد میکنیم و از طریق فیش BNC دوربینها را نصب میکنیم .

یک آدابتور هم در جعبه تقسیم قرار میدهیم تا برق دوربینها تامین گردد و اگر در فضای بیرون جعبه تقسیم دوربینها را بخواهیم نصب کنیم ، کابلها را از لوله فلکسی عبور میدهیم و تا دستگاه دی وی ار می آوریم ، لوله فلکسی برای این منظور است که باد و باران خرابش نکند و صدمه ایی به کابلها نزند .

چگونگی نصب هارد بر روی دستگاه دی وی آر جهت ذخیره تصاویر :

جهت ذخیره تصاویر دوربینها ، باید هارد را روی دستگاه دی وی آر نصب کنیم تا تمام تصاویر ضبط شده ذخیره گردند .

جهت نصب هارد ، درب دستگاه دی وی آر را باز کرده و هارد را روی آن قرار میدهیم در دی وی آر دوعدد کابل قرار دارد :

۱- کابل ساتا

۲- کابل برق

بعد که هارد را نصب کردیم درب دستگاه دی وی آر را میبندیم و مانیتور و فیش AV را به تلوزیون یا مانیتور وصل کرده و تصاویر بالا می آید .

قیمت دوربین مداربسته دید در شب

مجموعه زمرد تصویردوربینهای خود را با یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پشتیبانی بسیار عالی به شما عزیزان ارائه خواهد داد .

واحد فروش زمرد تصویر قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرسانند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

امیدواریم مطالب ارائه شده این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و با استفاده از مطالبی که برایتان گردآوری کردیم بتوانید محصول ایده آل خود را خریداری نمایید .

*شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت دوربینهای دید در شب را از مجموعه زمرد تصویر نمایندگی دوربین مداربسته در تهران بخواهید *

**شماره تماس زمرد تصویر : ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱                                         شماره همراه : ۴۱۱۸۳۴۳-۰۹۱۹ **

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *