کارت سانترال پاناسونیک ۰۱۸۱

سانترال پاناسونیک ۸۲۴ استوک
مارس 2, 2023
تعمیرات تخصصی سانترال کارین
آوریل 13, 2023

ویژگیهای کارت پاناسونیک ۰۱۸۱ :

  • کارت شهری ۱۶ خط
  • پشتیبانی از نمایشگر شماره در صورت نصب کارت ۰۱۹۳
  • نصب روی سانترال های دیجیتال TDAو TDE
  • یکسال گارانتی معتبر
  • قیمت : تماس بگیرید

کارت سانترال پاناسونیک ۰۱۸۱

کارت شهری ۰۱۸۱ پاناسونیک روی سانترال های دیجیتال قابل نصب است که از ۱۶ خط شهری هم پشتیبانی میکند و شما با استفاده از این کارت از امکانات جدیدی در سانترال برخوردار میگردید و توسط این کارت به کسب و کارتان رونق بهتری میدهید .

این کارت قابلیت پشتیبانی از نمایشگر شماره را به تنهایی ندارد و جهت مشاهده تماس گیرندگان باید حتما از کارت نمایشگر ۰۱۹۳ استفاده گردد که هر کارت ۱۹۳ میتواند ۸ خط شهری را نمایش دهد و اگر بخواهید همه ۱۶ خطتان نمایش داده شود باید دو عدد کارت ۰۱۹۳ گذاشته شود که هر کارت آیدی یک اسلت را اشغال میکند .

طراحی این کارت به گونه ایی صورت گرفته که دارای ظرفیت ۱۶ خط شهری معمولی است و فقط در سانترال های دیجیتال قابل استفاده میباشد و جهت نصب این کارت ، یک فضای خالی در دستگاه سانترال نیاز میباشد .

با نصب کارت ۰۱۸۱ بر روی دستگاه سانترال از ارتباطات خارجی بهرمند میشوید که باعث توسعه کسب و کارتان نیز میگردد .

جهت نصب کارت ۰۱۸۱ داخل دستگاه سانترال ، باید ابتدا دستگاه سانترال را خاموش کنید و کارت را در اسلت خالی قرار دهید و سپس توسط جک آمفونل ۱۶ تایی که از یک سمت در درگاه تعبیه قرار میگیرد و قسمت دیگر این کابل داخل جعبه تقسیم مخابراتی پانچ میگردد و توسط سیم رانژه به کابل های داخل ساختمان اتصال داده شود  .

قیمت کارت سانترال پاناسونیک ۰۱۸۱

کارت ۰۱۸۱ پاناسونیک از لحاظ قیمت به چند دسته تقسیم میگردد :

  • کیفیت
  • گارانتی
  • خدمات پشتیبانی عالی

مجموعه ارتباط گستران کارتهای پاناسونیک خود را با یکسال گارانتی معتبر به همراه خدمات پشتیبانی عالی و کیفیت بالا خدمتتان ارائه خواهد داد .

واحد فروش ارتباط گستران ، قیمت حدودی کارت ۰۱۸۱ را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرساند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

امیدواریم مطالب ارائه شده این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و با استفاده از مطالبی که برایتان گردآوری کردیم بتوانید محصول ایده آل خود را خریداری نمایید .

*شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت کارت ۰۱۸۱ را از ارتباط گستران نمایندگی تلفن پاناسونیک ولیعصر بخواهید*

         ** شماره تماس ارتباط گستران : ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱                                       شماره همراه : ۴۱۱۸۳۴۳-۰۹۱۹ **

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *