سانترال پاناسونیک ۸۲۴ استوک

تعمیرات کارتهای سانترال کارین در تهران
فوریه 6, 2023
کارت سانترال پاناسونیک ۰۱۸۱
آوریل 11, 2023

مشخصات دستگاه سانترال ۸۲۴  :

  1. ظرفیت اولیه خطوط شهری : ۳خط
  2. ظرفیت اولیه خطوط داخلی : ۸خط
  3. ظرفیت نهایی خطوط شهری : ۸خط
  4. ظرفیت نهایی خطوط داخلی :۲۴خط
  5. دارای گویا به صورت پیش فرض
  6. قابلیت کالرآیدی
  7. یکسال گارانتی معتبر
  8. پشتیبانی عالی
  9. قیمت : تماس بگیرید

سانترال پاناسونیک ۸۲۴ استوک

سانترال۸۲۴یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین دستگاه سانترال کم ظرفیت در کشورمان بوده و انتخابی عالی برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط  میباشد .

سانترال پاناسونیک ۸ به ۲۴ از ۳خط شهری و ۸ خط داخلی شروع شده و به وسیله کارت توسعه سانترال ۸۲۴ پاناسونیک ظرفیت دستگاه از ۳خط شهری و ۸ خط داخلی که کمترین ظرفیت سانترال ۸۲۴ میباشد به ۶خط شهری و ۱۶ خط داخلی و به وسیله کارت ۸۲۴۸۰ ظرفیت دستگاه به ۸ خط شهری و ۲۴ خط داخلی افزایش پیدا میکند که پورتهای ورودی وخروجی ( شهری و داخلی ) درست در زیر دستگاه قراردارند .

این دستگاه امکان برقراری چندین خط شهری ، داخلی و تلفن ثابت را به صورت همزمان بر روی سانترال دارد و امکانات متفاوتی را برایتان به ارمفان میاورد مثلا باعث میگردد چندین نفر در شرکتها بدون بی نظمی با قسمتهای مختلف در ارتباط باشند .

این دستگاه به دو صورت برنامه ریزی میگردد که یکی از این راهها استفاده از تلفن ۷۷۳۰ و راه دوم استفاده از لب تاپ میباشد .

سانترال ۸۲۴ پاناسونیک ارتباطات تلفنی را به شکل عالی بهبود میبخشد تاشما عزیزان بتوانید از تلفنهای آنالوگ و هایبرید در این سانترال استفاده نمایید .

دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک ۸۲۴ یک انتخاب عالی برای مراکز کوچک تا متوسط میباشد و به دلیل قابلیتهای بسیار خوبی که دارد ازمحبوبیت زیادی نیز برخوردار است .

در این رابطه قیمت مناسب ، کارایی بالا ، نصب آسان ، دوام و ماندگاری طولانی و از همه مهمتر  اینکه این سانترال به صورت خودکار گویا میباشد باعث شده تا به یک دستگاه محبوب کم ظرفیت تبدیل شود .

طراحی این سانترال به گونه ایی میباشد که حتی در مواقع قطعی برق نیز شما میتوانید از این دستگاه استفاده کنید فقط کافیست ۲عدد باطری ۱۲ولت خریداری کرده و در محفظه کنار دستگاه سانترالتان قرار دهید تا مانند یو پی اس برایتان عمل کند و در مواقع قطعی برق نیز ، برق مورد نیاز دستگاه سانترال را تامین نماید و از سوی دیگر جکهای ورودی صدا ،جهت فعال کردن موزیک پشت خط این سانترال طراحی شده است .

اگر از قابلیت کالرآیدی بر روی تلفنهایتان میخواهید استفاده کنید باید کارت کالرآیدی مدل ۸۲۴۹۴ را خریداری کرده و بر روی دستگاه ۸۲۴نصب کنید که با نصب این کارت بر روی سانترال ۸۲۴ کالرآیدی ۳خط شهری را فعال کرده اید یعنی این کارت کلا ۳خط شهری را جهت کالرآیدی پوشش میدهد و اگر ۶خط شهری دارید و مایل هستید هر ۶ خط شهری ، کالرآیدیش فعال باشد باید ۲عدد کارت ۸۲۴۹۴ را خریداری کرده و نصب کنید که با نصب این کارت درون دستگاه ۸۲۴ ، شماره فرد تماس گیرنده بر روی تمام گوشیهای ال سی دی دار قابل نمایش میباشد .

این دستگاه دارای یک عدد ورودی صدا جهت فعال سازی موزیک پشت خط میباشد و شما عزیزان میتوانید ورودیهای مختلفی از صدا را به آن متصل کرده و موزیک پشت خط دستگاه را نیزفعال نمایید و به این وسیله ، زمانی که فرد پشت خط تلفن منتظر است تا تماسش وصل گردد موزیک برایش پخش میشود .

تلفن گویا که به صورت پیش فرض روی دستگاه ۸۲۴ پاناسونیک تعبیه شده این امکان را به شما میدهد تا بدون پرداخت هزینه اضافی ، تلفن گویای سانترالتان را راه اندازی نمایید .

اگر شرکت کوچکی دارید و ارتباط شهری و داخلی خیلی برایتان مهم است ،ارتباط گستران دستگاه سانترال پاناسونیک ۳ به ۸ مدل ۸۲۴ را به شما عزیزان پیشنهاد میکند تا به وسیله این دستگاه ، نیازهایتان را برآورده کرده و نیازی به چیدن چند گوشی بر روی میز نداشته باشید .

یکی دیگر از قابلیتهای جذاب این سانترال ، امکان فعال سازی درب بازکن میباشد یعنی شما عزیزان با خرید کارت ۸۲۴۶۱ و نصب پنل در پشت تلفنها میتوانید درب مجموعه خود را با یک دکمه باز کنید .

ارتباط گستران سعی دارد تا علاوه بر ارائه یک محصول با کیفیت ، با دوام و بی نقص ، امکانات بسیار مناسبی را نیز دراختیار شما مشتریان عزیز و ارجمند قرار دهد که با توجه به امکاناتی که دارد یک محصول بسیار مقرون به صرفه و بی نقصی می باشد و در مقابل این همه امکانات ، هزینه بسیار مناسبی را نیز پرداخت خواهید کرد .

در حقیقت شما با خرید سانترال ۸۲۴ از یک ارتباط کاملارایگان برخوردار میشوید زیرا کارمندان در تمام قسمتها به صورت کاملارایگان میتوانند با یکدیگر و بدون بی نظمی در ارتباط باشند .

قابلیتها

  • قابلیت  گویا
  • قابلیت کارت نمایشگر خطوط شهری
  • برقرار کردن مکالمه
  • شماره گیری بسیار آسان
  • پیج کردن
  • کنفرانس تلفنی چند نفره
  • گوشی اپراتوری و قابل برنامه ریزی۷۷۳۰
  • اتصال چند خط شهری و داخلی به یکدیگر
  • قابلیت برنامه ریزی خطوط شهری و داخلی
  • موزیک انتظار پشت خط
  • قابلیت تماس سریع
  • قابل ارتقاء تا ۸خط شهری و ۲۴ خط داخلی

قیمت

این دستگاه از لحاظ قیمت به چند دسته تقسیم میگردد :

  • کیفیت
  • گارانتی
  • پشتیبانی عالی
    ارتباط گستران دستگاههای کارکرده خود را با یکسال گارانتی معتبر و خدمات پشتیبانی بسیار عالی با کیفیت بالا به شما عزیزان ارائه خواهد داد .

شما عزیزان میتوانید جهت کاهش هزینه های خود سانترال ۸۲۴را به صورت استوک با ضمانت و کیفیت بالا ازارتباط گستران  نمایندگی تلفن پاناسونیک ولیعصر با خیالی راحت خریداری نمایید .

واحد فروش ارتباط گستران ، قیمت حدودی این دستگاه را به صورت رایگان به اطلاع شما عزیزان میرساند تا در صورت تمایل برای همکاری بیشتر با آنها تماس حاصل فرمایید .

امیدواریم مطالب ارائه شده این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد و با استفاده از مطالبی که برایتان گردآوری کردیم بتوانید محصول ایده آل خود را خریداری نمایید .

*شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت سانترال پاناسونیک ۸۲۴ استوک را از شرکت ارتباط گستران نمایندگی مرکزی پاناسونیک بخواهید *

**شماره تماس ارتباط گستران : ۸۸۹۲۵۶۸۸-۰۲۱         شماره همراه : ۴۱۱۸۳۴۳-۰۹۱۹ **

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *